کد خبر : 1717431 | 15 آبان 1399 ساعت 02:00 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

آندره پیرلو: نباید اینقدر خودخواه باشیم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است بازیکنانش باید از خودخواهی خود در زمین کم کنند.

آندره پیرلو: نباید اینقدر خودخواه باشیم

به گپزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تورین مغلوب بارسلونا شده بود، امشب در مجارستان برابر فرنتس وارش نمایش درخشانی داشته و در نهایت موفق شد با نتیجه 1-4 این تیم را مغلوب کند. آندره پیرلو مدعی شد هنوز همه بازیکنان یوونتوس به مرز آمادگی کامل نرسیده اند، پس استفاده از سیستم چرخشی در این شرایط اتفاقی طبیعی است.

 

1535428

 

آندره پیرلو گفت: "ما از نتیجه راضی هستیم، اما از نظر عملکرد می توانستیم شرایط بهتری در میدان داشته باشیم. ما شاید به خاطر از خود راضی بودن اشتباهات زیادی انجام دادیم، بنابراین باید پیشرفت کنیم. من با بازیکنانم زیاد صحبت می کنم، اما آنها وقتی در زمین هستند دیگر انتخاب با خودشان است. می توانستند خودخواهی و غرورشان را کم کرده و زودتر تکلیف حریف را روشن کنند.

 

آرتور از ابتدا حال خوبی نداشت، احساس می کرد بیماری است و حالت تهوع داشت. ما آماده بودیم که بعد از 20 دقیقه او را تعویض کنیم، اما خود آرتور خواست تا پایان نیمه در زمین باشد. آرتور باید در مقایسه با بازی امشب باید در میدان کمی جلوتر قرار گیرد، اما این بازیکن شرایط خوبی نداشت و حتی نفس کشیدن و دویدن نیز برای آرتور دشوار شده بود.

 

ما در ترکیب با دو مهاجم به اضافه دو وینگر استفاده می کنیم. وقتی همه بازیکنانم در شرایط خوبی قرار بگیرند، انگاه می توانیم ارزیابی کنیم که کدام بازیکنان در کنار یکدیگر در ترکیب قرار بگیرند. تا امروز همه بازیکنان یوونتوس در اوج آمادگی و بهترین شرایط نبوده اند، بنابراین استفاده از سیستم چرخشی و عدم قرار دادن آنها در ترکیب در برخی بازی ها امری طبیعی است."

 

دیدگاه‌ها