کد خبر : 1717473 | 15 آبان 1399 ساعت 12:50 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: سایپا- پرسپولیس در دستگردی

سازمان لیگ اعلام کرد دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

رسمی: سایپا- پرسپولیس در دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های زیادی که برای انتخاب محل مسابقه تیم‌های سایپا و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر وجود داشت، در نهایت سازمان لیگ خبر داد که جدال شاگردان ابراهیم صادقی و یحیی گل‌محمدی به میزبانی نارنجی پوشان برگزار خواهد شد.

 

ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا و بهبود شرایط زمین چمن ورزشگاه دستگردی تهران موجب شده بود تا باشگاه سایپا از سازمان لیگ درخواست برگزاری بازی با پرسپولیس را در این استادیوم داشته باشد که در نهایت این موضوع به تایید مسؤولان مربوطه رسید.

 

باشگاه سایپا که در سالیان اخیر هیچ‌وقت در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) از پرسپولیس میزبانی نکرده و دیدارهای خانگی خود مقابل سرخابی‌های پایتخت را در ورزشگاه آزادی یا شهرقدس انجام داده بود، این بار قرار است در یک استادیوم جدید به مصاف سرخ‌پوشان برود.

 

نارنجی پوشان پس از گرفتن موافقت سازمان لیگ برای انجام بازی در ورزشگاه دستگردی، روز گذشته نیز جلسه‌ای با فرماندار تهران داشتند و تاییدیه شورای تامین شهر تهران برای برگزاری بازی در این استادیوم را هم گرفتند.

 

سایپا و پرسپولیس که آخرین بازی لیگ نوزدهم را مقابل هم انجام داده بودند، باید از ساعت ۱۶:۳۰ فردا جمعه نخستین مسابقه فصل جدید را برگزار کنند.

دیدگاه‌ها