کد خبر : 1717504 | 15 آبان 1399 ساعت 15:31 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

عصبانیت رئال از دورتموند، احتمال فسخ قرارداد رینیر

شرایط رینیر ژسوس بازیکن برزیلی رئال که قرضی در دورتموند بازی می کند، چندان مطلوب به نظر نمی رسد.

عصبانیت رئال از دورتموند، احتمال فسخ قرارداد رینیر

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس ژانویه گذشته با قراردادی تا سال 2026 به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و برای تیم دوم رئال هم چند بازی انجام داد اما دسته سوم اسپانیا پس از شیوع کرونا نیمه تمام ماند. 

حضور وینسیوس، رودریگو و میلیتائو که همگی بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا و بدون پاسپورت اسپانیایی هستند، مانع از این می شد که رینیر فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند و بازی در تیم دوم نیز نه باب میل او و  سران باشگاه نبود.

 

 

1520891

 

 

در نهایت تصمیم بر این شد که او با قراردادی قرضی تا سال 2022 راهی بروسیا دورتموند شود.

انتقال او به دورتموند شباهت های زیادی به اشرف حکیمی دارد. ستاره مراکشی هم دو سال قرضی در دورتموند بازی کرد و در حالی که یک سال از قراردادش با رئال باقی بود، حاضر به تمدید نشد و در نهایت رئال او را با 40 میلیون یورو به اینتر واگذار کرد.

 

بر خلاف اشرف اما اوضاع برای رینیر خوب پیش نمی رود. از زمانی که این هافبک 18 ساله راهی فوتبال آلمان شده تنها 105 دقیقه بازی کرده و در 4 بازی از 11 بازی تیمش به عنوان بازیکن جانشین در میدان بوده است. او شب گذشته برابر بروژ نیز 4 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

 

 

1541380

 

 

رینیر تنها در 36.36 درصد بازی های دورتموند حضور داشته و هرگز نیز نتوانسته بازیکن ثابت باشد. بیشترین زمان حضور او در یک بازی دورتموند، 14 سپتامبر برابر دویسبورگ بود که از دقیقه 64 وارد زمین شد.

حضور ستاره هایی چون مارکو رویس، یولیان براندت، سانچو، هالند و رینا در پست رینیر باعث شده تا به او بازی زیادی نرسد.

 

رئال خوشبین بود که رینیر بتواند در دورتموند تجربه لازم را به دست بیاورد و در زمان بازگشت یک مهره تعیین کننده باشد اما ستاره سابق فلامینگو فعلا بازیکن شماره 20 دورتموند از حیث دقایق بازی است و این باعث نگرانی شدید سران رئال شده است.

طبق ادعای آاس، اگر شرایط تا ژانویه به همین منوال باشد، رئال به دنبال یک راه حل برای رینیر خواهد بود و این احتمال بالاست که قرارداد او فسخ شده و قرضی راهی یک باشگاه اسپانیایی شود.

 

دیدگاه‌ها