کد خبر : 1717533 | 15 آبان 1399 ساعت 19:42 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

رحمان رضایی: آنطور که باید در جذب بازیکن موفق نبودیم

رحمان رضایی که برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران روی نیمکت مربیگری حضور می‌یابد امیدوار است تیمش بتواند هواداران ذوب آهن را راضی نگه دارد.

رحمان رضایی: آنطور که باید در جذب بازیکن موفق نبودیم

به گزارش "ورزش سه" اولین کنفرانس مطبوعاتی رحمان رضایی در لیگ برتر برگزار شد که او ضمن امیدواری به عملکرد تیمش در لیگ برتر ، مقداری هم از عدم تامین خواسته‌هایش در فصل نقل و انتقالات گلایه کرد. در زیر کنفرانس مطبوعاتی رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن را می‌خوانید:


شرایط ذوب آهن در شروع لیگ برتر؟

خوشبختانه تمرینات خوبی را در این 40 روز پشت سر گذاشتیم، بازی‌های مختلفی انجام دادیم و وضعیت بدنی بازیکنان خیلی خوب است اما متاسفانه 3 بازیکن را نداریم، مهرداد قنبری، دشتی و علی نبی‌زاده به ترتیب به دلیل محرومیت، مصدومیت و عدم پیگیری به موقع مسئله نظام وظیفه حضور ندارند که ما باید زودتر پیگیری می کردیم، اما سایر بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی خوب هستند.

 

عملکرد ذوب با توجه به حضور شما در خط دفاعی؟
در فوتبال روز دنیا اینطور است که همه با هم باید به دفاع یا حمله بپردازند و ما مخصوصا در بخش دفاعی هم زیاد کار کرده‌ایم، اما با توجه به این‌که در وسط زمین بازیکنان مورد نظر را جذب نکردیم کار را برایمان سخت کرده البته قاسم حدادی‌فر به تیم ملحق شده و امیدوارم نهایت استفاده را از حدادی‌فر ببریم و وضعیت بدنی خوبی داشته باشد که بتواند در دقایق بیشتر بازی کند.

 

جذب مهره های مورد نظر در فصل نقل و انتقالات؟
آن‌طوری که باید و شاید نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و طبق لیستی که دادیم ، 3 یا 4 بازیکن را بر اساس لیست جذب کردیم، یک بازیکن نگرفتیم و 3 بازیکن دیگر را نتوانستیم جذب کنیم؛ از دیگر بازیکنان که اولویت‌های بعدی بودند، راضی هستم؛ بازیکنان جذب شده خوب هستند و کیفیت خوبی دارند و امیدوارم همه قابلیت خود را نشان دهند. باید بازیکنان دیگری جذب کنیم، یک سهمیه لیگ برتری داریم، مهره‌هایی مد نظر داشتیم که نتوانستیم جذب کنیم، 2 بازیکن دیگر جای خالی داریم که در پست دفاع و مهاجم به بازیکن نیاز داریم؛ کادر فنی هنوز تکمیل نشده است، پافشاری زیادی انجام دادم اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.
 

هدف گذاری برای لیگ برتر؟
هنوز لیگ شروع نشده است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد، لیگ به دلیل شرایط بهداشتی و بازی‌های ملی طولانی خواهد بود؛ امیدوارم بازی‌های قابل قبولی انجام دهیم و هواداران را راضی نگه داریم.

 

پیگیری خواسته‌ها از مدیران باشگاه؟
بیشتر با سرپرست ارتباط دارم و موارد لازم با اعضای هیأت مدیره و کادر اجرایی باشگاه ارتباط مستقیم می‌گیرم.

 

خواست هواداران چقدر برایتان ارزش دارد؟
هواداران دلسوزان تیم هستند و دوست دارند تیم در شرایط مختلف در بهترین شرایط باشد؛ امیدوارم با نتایج خوب همه هواداران را راضی نگه داریم و بعد هر بازی خوشحال شوند.


مشکل گلزنی ذوب آهن؟

هنوز بازی انجام نشده است که مشکلی را حل کنیم، اگر مشکلی در خطوط مختلف تیم داشتیم، آن را برطرف می‌کنیم.

دیدگاه‌ها