کد خبر : 1717584 | 16 آبان 1399 ساعت 09:33 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

سه میلیون یورو در سال برای ستاره دهه 90 رومانی

پترسکو گزینه جانشینی ویتوریا در النصر

گزارش های مطبوعات رومانی حاکی است که مدیریت باشگاه النصر قصد دارد دن پترسکو مربی باشگاه کلوژ رومانی که در آستانه ترک این تیم است را به خدمت بگیرد.

به گزارش"ورزش سه" براساس گزارش های روزنامه "جی اس پی " رومانی پترسکو از تمدید قرارداد با کلوژ رومانیایی طفره می رود چرا که بند پاداش در قرادادهای او که مبلغی حدود دو میلیون یورو است پرداخت نشده است. 


این روزنامه می نویسد که مدیران النصر که یکی از باشگاه های ثروتمند عربستان است و فصلی فاجعه بار را پشت سر می گذارد می تواند سالانه حدود 3میلیون یورو به مربی مدنظرش دستمزد بدهد. 

 

 

1541494

 


البته این روزنامه گفته است که باشگاه اماراتی الوصل امارات می خواهد با پترسکو قرارداد امضا کند چرا که این تیم در لیگ چهارده تیمی امارات در رده نهم قراردارد اما الوصل حداکثر بین دو تا 2.5 میلیون یورو می تواند پرداخت کند.


براساس این گزارش تلفن دن پترسکو این روزها دائم از سوی مشتریانش زنگ می خورد؛ مربی 52 ساله که پیش از این در روسیه ، رومانی، لهستان، قطر، چین و امارات کار کرده است. 


النصر برای اولین بار در تاریخ این باشگاه در 3 مسابقه اول لیگ عربستان شکست خورده است. 


دن پترسکو یکی از بازیکنان مطرح فوتبال رومانی در دهه 90 میلادی بود که در دو جام جهانی و دو رقابت های یورو 96 و 2000 با لباس تیم ملی رومانی شرکت کرد. او در رده باشگاهی نیز در استوابخارت چهره شده و افتخارات زیادی را با این تیم رومانیایی کسب کرد وسپس لباس باشگاه معتبری چون چلسی را به تن کرد.

دیدگاه‌ها