کد خبر : 1717615 | 16 آبان 1399 ساعت 13:17 | 22.2K بازدید | 2 دیدگاه

پرشورها؛ آماده باشید ما داریم میایم

باشگاه تراکتور با ارائه تیزری جذاب آماده آغاز رقابت های لیگ برتر در دوره بیستم شده است.

پرشورها؛ آماده باشید ما داریم میایم

به گزارش "ورزش سه "،قهرمان جام حذفی در فصل گذشته که سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان سال آینده را درجیب دارد ، با رفتن ساکت الهامی و انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آماده آغاز لیگ برتر در فصل بیستم می شود .


باشگاه تراکتور که فصل را با دیدار برابر نفت مسجد سلیمان در تبریز آغاز خواهد کرد ، همانند باشگاه های بزرگ اروپایی با رونمایی از تیزر باشگاه که خود را آماده مقابله با مدعیان قهرمانی می کند ،بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار این تیم با جملاتی حماسی از احساساتشان به هوادارها گفته اند،هوادارانی که جایشان در سکوهای ورزشگاه یادگار امام خالی است،تیزر ارائه شده باشگاه با صحبت های اخباری دروازه بان اصلی آنها شروع شده است اومی گوید:


"من یک دروازه بان ساده نیستم ،من سنگربان پرشورها هستم ،قارتال(به معنی عقاب در زبان ترکی)هیچ وقت آشیانه اش را ترک نمی کند.پاراگراف آخر اخباری شاید کنایه ای باشد به رشید مظاهری که فصل قبل دروازه بان اصلی تراکتور بود و این فصل با فسخ قرارداد از این تیم جدا شده است.

 

 

1507087

 


در ادامه مسعود شجاعی کاپیتان اول پرشورها می گوید: "شرط پیشرفت اینه ،تلاش کنیم رکورد خودمان  را بزنیم ،تراکتور فقط یک تیم نیست .پرشورها دلتنگتانیم ،ولی به عشق شما جونمون را برای این تیم می دهیم . ما جا نمی زنیم.


اشکان دژاگه نفر بعدی است ،اشکان می گوید: "بهانه ها را بذار کنار،تو باید بهترین باشی ،ما بی نظریم .ما بهترین هواداران دنیا را داریم .یاتماز تراختور بایراقو(پرچم تراکتورنخواهد خوابید)."


جملات اکبرایمانی با زبان شیرین ترکی شروع می شود او می گوید: "کنار هم ، همه با تمام وجود یکی خواهیم شد و برای قهرمانی تراکتور تلاش خواهیم کرد ،این پرچم خوابیدنی نیست وبرافراشته است."


و در آخر سعید مهری با زبان ترکی می گوید: "بااسم آذربایجان یکی خواهیم شد و خواهیم جنگید ، یک تیم ،یک راه "

دیدگاه‌ها