کد خبر : 1717669 | 16 آبان 1399 ساعت 17:09 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت نفس‌گیر حامد لک در جریان بازی با سایپا

دروازه بان پرسپولیس در اولین نمایش خود در ترکیب پرسپولیس در اواسط نیمه اول حرکت خطرناکی روی خط دروازه کرد که البته منجر به گل برای حریف نشد.

حرکت نفس‌گیر حامد لک در جریان بازی با سایپا

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که بعد از سال‌ها ابراز تمایل برای حضور در پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی این شانس را به دست آورد، توانست در لیگ قهرمانان آسیا یک بازیکن تاثیرگذار برای سرخ‌ها تبدیل شود. نمایش درخشان او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و مهار یکی از پنالتی های النصر عربستان در نهایت منجر به صعود سرخپوشان به فینال این رقابت ها شد.

 

لک اکنون در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر، برابر سایپا قرار گرفته و در شرایطی که طی دقایق گذشته از بازی فرصت چندانی نصیب حریف نشده، نزدیک بود با یک اشتباه و روی غافلگیری دروازه این تیم را باز شده ببیند. پاس به عقب از سوی سیدجلال حسینی به حامد لک و اشتباه لحظه ای او روی خط دروازه نزدیک بود شرایط را برای رسیدن به گل توسط مهاجم سایپا فراهم سازد که در لحظه آخر او توپ را دور کرد و در اختیار مهدی شیری قرار داد.

 

لک با اینحال امیدوار است اولین حضورش در ترکیب تیم با یک کلین شیت شیرین همراه شود و باید دید تا پایان بازی قادر به انجام این مهم خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها