کد خبر : 1717706 | 16 آبان 1399 ساعت 19:27 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنانم در رختکن تذکر دادم

نکونام: گل دوم ذوب آهن با اشتباه داور بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از صحنه خطای پنالتی دور بودم و نمی توانم اظهارنظر کنم.

نکونام: گل دوم ذوب آهن با اشتباه داور بود

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که در لحظات آخر با تساوی دو بر دو همراه شد و به پایان رسید، اظهار داشت: می دانستیم شرایط بازی اول برای ما سخت است. اینکه بیرون از خانه بازی می کنیم، شرایط را سخت تر هم می کرد. ما خوب شروع کردیم و توانستیم گل برتری را بزنیم. دو، سه موقعیت خوب دیگر هم داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. بازی در نیمه اول کاملا تحت کنترل ما بود.


وی افزود: تنها مشکل ما این بود که بازیکنان ما هنوز به ذهنیت تیم فولاد نرسیدند. در رختکن هم به بازیکنان بعد از همین بازی اول تذکر دادم. اینجا فولاد خوزستان است و باید برای هواداران، تیم و لباسی که به تن داریم، تا لحظه آخر بجنگیم. اگر قرار باشد اینقدر بی خیال باشند که بازی یک بر صفر برده و تحت کنترل خودمان را دو بر یک عقب بیفتیم و تحت فشار قرار بگیریم، اتفاق خوبی نیست. بیشتر از همه از اشتباهات فردی لطمه خوردیم و روی گل ها هم کاملا قابل مشاهده بود. خدا را شکر که توانستیم با چند تعویض و تغییر به بازی برگردیم و گل تساوی را بزنیم.


سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: واقعا از این تساوی ناراحتم. ما باید همان نیمه اول بازی را می بردیم و گل های بیشتری می زدیم، اما به خاطر اشتباهات خودمان و عدم تمرکز این اتفاق افتاد. کمی دیر بود برای اینکه به بازی برگردیم و برنده شویم. وقتی چک را خوردیم، تازه یادمان افتاد باید مثل فولاد باشیم. قطعا بیشتر تلاش می کنیم تا بتوانیم این راه طولانی را طی کنیم.


نکونام همچنین گفت: مشکل عجیبی دیروز برای ما به وجود آمد و در تمرین در فاصله یک دقیقه سه بازیکن ما مصدوم شدند. همین باعث شد امروز با 18 بازیکن به استادیوم آمدیم. دو بازیکن اصلی ما امروز به خاطر همین مصدومیت حاضر نبودند.


وی در پاسخ به این سوال در طول بازی با رحمان رضایی تنش داشته، عنوان کرد: به هیچ وجه اینطور نبود. ما هیچ برخوردی نداشتیم. رحمان دوست من است.


سرمربی فولاد خوزستان درباره برنامه هایش در لیگ بیستم گفت: ما هر روز باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم. اگر قرار است پیشرفت کنیم، نفرات جدید تیم باید به ما کمک کنند. چیزی که برای مهم است، این است که روحیه مبارزه طلبی داشته باشیم. ما 30 بازی لیگ، جام حذفی و پلی آف باشگاههای آسیا است که هدفمان اول از همه بازی خوب است و بقیه اش را هم به خدا می سپاریم.


نکونام در خصوص شرایط فوتبال ایران در آغاز لیگ بیستم افزود: وقتی تغییری در فوتبال به وجود نمی آید، چرا باید صحبت کنم؟


وی در پایان درباره اعتراض ذوب آهنی ها به پنالتی لحظه آخری فولاد گفت: صحنه پنالتی از ما دور بود و نمی توانم اظهارنظر کنم. آن طرف هم گل دومی که ما دریافت کردیم، داور به اشتباه قبل از آن خطا گرفت. متاسفانه بعد از اعتراض های نیمه اول ذوب آهن سوت های داور برگشت. آن ها حتی از روی سکوها داور را تحت فشار می گذاشتند که کاردرستی نبود.

دیدگاه‌ها