کد خبر : 1717717 | 16 آبان 1399 ساعت 19:53 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

نگران نباشید؛ تراکتور از هفته های بعد راه می افتد

منصوریان: بازیکنانم گفتند داور دو پنالتی نگرفت

سرمربی تراکتور گفت: از اشکان دژاگه تشکر می کنم که امروز خیلی خوب در زمین حاضر شد و تا آخر هم در بازی دوام آورد.

منصوریان: بازیکنانم گفتند داور دو پنالتی نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت تراکتور که با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان همراه شد، در نشست خبری عنوان کرد: با توجه به اینکه می دانستیم با حریفی بازی داریم که خیلی عقب بازی می کند، راهکارهای مختلفی را تمرین کردیم. البته در آینده هم قطعا تیم های هستند که در تبریز جلوی ما با همین شیوه بازی می کنند. هیچ خرده و ایرادی به حریف نمی گیریم. طبیعی بود که آن ها به حداقل حمله های خود امیدوار باشند. از کیفیت فنی بازیکنانم راضی هستم، اما در بخش گلزنی شانس های زیادی را سوزاندیم. خیلی مالکانه بازی کردیم. فقط در بخش پیش بینی آب و هوا فکر می کردیم از ساعت 5 تا 6:30 باران می آید، اما متاسفانه از ساعت 2 باران گرفت و هنوز هم در حال بارش است. بخش هایی هم تگرگ شد و زمین کاملا خیس بود. بازهم بچه های ما خیلی خوب فوتبال بازی کردند.


وی افزود: در چنین بازی هایی یا نیاز به یک گل در نیمه اول دارید که دفاع حریف باز شود، یا اینکه در اواخر بازی باید از شانس های گل استفاده کنید. ما از شانس های خودمان استفاده نکردیم، اما از عملکرد فنی و فیزیکی بازیکنان راضی هستم. به ویژه اشکان دژاگه که دیر به ما اضافه شد و من اصرار داشتم که در غیاب مسعود شجاعی، دو تا از بزرگترهای تیم در ترکیب باشند. تا آخر بازی هم اشکان در زمین دوام آورد.


سرمربی تراکتور ادامه داد: به تیم حریف هم خسته نباشید می گویم. البته دیدم مجتبی حسینی از روی سکوها به دروازه بان تیمش می گفت که از روی زمین بلند شو و بازی را ادامه بده. با این حال روی وقت های اضافه نیمه دوم به آقای سیدعلی هم گفتم که فکر می کنم باید بیشتر می گرفت. یک صحنه در نیمه اول و یک صحنه در نیمه دوم مشکوک به پنالتی بود. البته من فاصله ام زیاد بود و نمی دانم که دقیقا چه اتفاقی افتاد. بچه های ما می گفتند که روی ما پنالتی شده، اما باید ببنیم که کارشناسان داوری چه می گویند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم و سیدعلی تصمیم درستی گرفته باشد.


منصوریان درباره کیفیت بازیکنانی که به خدمت گرفته، گفت: بازیکنانی را جذب کردیم که باکیفیتی هستیم. یک نمونه اش سعید واسعی که بازیکن خوبی است. البته طبیعی است که او وقتی از یک تیم مثل پیکان به تیمی می آید که حداقل در فضای مجازی 5 میلیون و در سطح کشور نزدیک 20، 30 میلیون هوادار دارد، یک مقدار زمان می خواهد تا با فرم بچه های ما عادت کند. از عملکرد بازیکنان راضی بودم و به نظرم ما فقط نیاز به یک گل داشتیم.

 


وی درباره سیستم بازی تیمش افزود: ما با سه دفاع وسط و مرکزی بازی می کنیم. سیستم ما 3-5-2 است. این روش به ما اجازه می دهد که کاملا مالکانه فوتبال بازی کنیم. کمی زمان می برد که بازیکنان همه به این سیستم عادت کنند. شنیدم لیگ به خاطر تیم ملی دو هفته تعطیل می شود که ما این زمان را داریم که بیشتر در این سیستم جا بیفتیم. من در زندگی ورزشی ام یاد گرفتم که زحمت بکشم تا موفق شوم.


سرمربی تراکتور درباره علت گل نزدن این تیم در بازی امروز گفت: ما امروز با تیمی بازی کردیم که 5 دفاع داشت و 4 بازیکن هم جلوی آن ها بازی می کردند، خلق موقعیت خوبی هم داشتیم. به خاطر موقعیت سوزی نتوانستیم به گل برسیم. حمزویی بازیکن باکیفیتی است و به او در خط حمله دل بستیم. بارش باران هم باعث شده بود که بازیکنان ما تا مچ توی آب باشند و نتوانند به خوبی از موقعیت ها استفاده کنند.


منصوریان در پایان عنوان کرد: جای هواداران پرشور ما امروز خالی بود. حیف است در این استادیوم به این بزرگی صدا از این سمت به آن سمت راحت می رسد. من با نفت که اینجا آمده بودم، صدایمان به زحمت به سه متر آن طرف تر می رسید. پرشورها وقتی می آیند، برای ما قوت قلب هستند. از هواداران می خواهم که نگران نباشند چون نمی گذاریم چنین بازی هایی برای تراکتور عادت شوند.

دیدگاه‌ها