کد خبر : 1717724 | 16 آبان 1399 ساعت 20:09 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه سریال تساوی‌های صادقی مقابل مدعیان (عکس)

فصل گذشته تنها پارس جنوبی جم با 15 تساوی، رکوردی بالاتر از نارنجی پوشان تهرانی داشت.

ادامه سریال تساوی‌های صادقی مقابل مدعیان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل بیستم لیگ برتر امروز با برگزاری 4 مسابقه آغاز شد و شاهد سه تساوی در این مسابقات بودیم که البته یکی از این بازی ها به دیدار سایپا برابر پرسپولیس تعلق داشت؛ دیداری که به میزبانی سایپا در دستگردی برگزار شد و در شرایطی که شاگردان یحیی گل‌محمدی برتری محسوسی بر حریف خود داشتند و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردند، بدون گل خاتمه یافت.


این روش بازی البته نباید موضوع عجیبی برای یحیی گل‌محمدی باشد؛ چرا که فصل گذشته نیز سایپا 14 تساوی از 30 خود ثبت کرده بود و فقط پارس جنوبی با 15 تساوی بالاتر از این تیم قرار می گرفت.


نکته جالب توجه اینکه شاگردان ابراهیم صادقی با همین روش مقابل مدعیان نتایج بسیار خوبی کسب کردند؛ آنها در دو بازی رفت و برگشت موفق به کسب تساوی برابر شهرخودرو شده بودند و در بازی رفت در حالی با تساوی بدون گل کارشان را در تهران خاتمه دادند که گل محمدی سرمربی شهرخودرو بود.

 

1541704

 

ابراهیم صادقی فصل گذشته هر 4 دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس و تراکتور واگذار کرده بود.


نارنجی پوشان تهرانی با همین روش دو تساوی ارزشمند هم در اصفهان و سپس در تهران مقابل سپاهان کسب کردند و به نوعی شرایط تیم امیرقلعه نویی را با این دوتساوی به هم ریختند.


دو تساوی بدون گل برابر فولادخوزستان از دیگر نتایجی قابل توجه ابراهیم صادقی و شاگردانش در لیگ نوزدهم بود و در دیدار برگشت مقابل استقلال هم آنها علیرغم اینکه 4 گل در دوران حضور استراماچونی و در مسابقه رفت دریافت کرده بودند، به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 

1541706

 

سایپا فصل گذشته از 30 بازی خود 14 مسابقه را با تساوی به پایان برد. آنها در مصاف‌های رفت و برگشت مقابل فولادخوزستان، سپاهان و شهرخودرو 6 تساوی کسب کردند و مقابل استقلال هم در دیدار برگشت موفق به کسب نتیجه یک بر یک شدند.


نمایش سایپا برابر پرسپولیس بار دیگر نشان داد  که صادقی و شاگردانش با همان سناریو قصد دارند که لیگ بیستم را ادامه دهند؛ روشی که حداقل در اولین بازی جواب داد و آنها با متوقف کردن قهرمان 4 سال اخیر فوتبال ایران، یک امتیاز به جیب زدند. حالا باید دید در ادامه واکنش سایر مدعیان لیگ به این روش بازی فشرده در خط دفاعی چگونه خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها