کد خبر : 1717764 | 17 آبان 1399 ساعت 02:13 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا مورینیو به اینستاگرام برگشت؟

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، فاش کرد که به درخواست اسپانسرهایش، بار دیگر در حال استفاده از اینستاگرام است.

چرا مورینیو به اینستاگرام برگشت؟

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو اول بار در زمان پیوستن به منچستریونایتد صفحه رسمی اش را در اینستاگرام افتتاح کرد و اولین پست آن، مربوط به خبر برعهده گرفتن هدایت شیاطین سرخ بود اما بعد از مدتی تصمیم گرفت که صفحه اش را غیرفعال کند.

اما او به تازگی بار دیگر شروع به انتشار پست های جدید در این صفحه کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. از جمله عکسی از خودش در اتوبوس تیم که بعد از شکست هفته گذشته مقابل رویال آنتورپ در لیگ اروپا منتشر کرد و زیر آن نوشت:" عملکرد بد، مستحق نتایج بد است. امیدوارم هرکسی که در این اتوبوس است، به اندازه من ناراحت باشد."

 

1539603

 

 

او اکنون در گفتگو با اسکای اسپورت فاش کرد که دلیل استفاده دوباره از اینستاگرام، تنها برای انگیزه دادن به شاگردانش نبوده است:" نه، هدف من این نبود. من هنوز از آن آدم‌های عاشق اینستاگرام نیستم.

صادقانه بگویم، اسپانسرهایم از من خواستند که چنین کاری بکنم. فکر می کنم چند سال قبل که تصمیم گرفتم صفحه ام را ببندم، چند میلیون فالوئر داشتم و آنها راضی نبودند.

بنابراین حالا کم کم پست می گذارم؛ تا اندازه ای خنده دار. مشکلی وجود ندارد."

مورینیو همچنین تاکید کرد که توجهی به این ندارد که آیا بازیکنانش هم صفحه او را دنبال می کنند یا نه:" آیا بازیکنانم عکس ها را می بینند و نوشته ها را می خوانند؟ نمی دانم. فکر می کنم تنوع پست ها سرگرم کننده است و اگر بازیکنان بخواهند آنها را دنبال کنند، مشکلی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها