کد خبر : 1717810 | 17 آبان 1399 ساعت 12:02 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادرسون: پیکفورد عمداً فن‌دایک را مصدوم نکرد

ادرسون سنگربان منچسترسیتی با دفاع از همتای اورتونی‌اش جردن پیکفورد می‌گوید آنچه در ماجرای فن‌دایک و پیکفورد اتفاق افتاده ممکن است برای هر فوتبالیستی پیش بیاید.

ادرسون: پیکفورد عمداً فن‌دایک را مصدوم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی با اشاره به مصدومیت شدید ویرژیل فن‌دایک ستاره لیورپول بعد از تکل خشنی که جردن پیکفورد سنگربان اورتون روی پای او رفت و باعث پاره شدن رباط صلیبی او شد و فن دایک را احتمالاً تا پایان فصل از میادین دور نگه خواهد داشت، گفت با وجود تاسف از مصدومیت فن‌دایک از پیکفورد حمایت می‌کند چرا که چنین اتفاقی ممکن است برای هر فوتبالیستی بیفتد.

 

ادرسون معتقد است پیکفورد قصد و نیتی برای مصدوم کردن فن دایک نداشته. پیکفورد بعد از آن ماجرا از فن دایک عذرخواهی کرد و گفت کوچکترین قصدی برای مصدوم کردن عمدی او نداشته است.

 

1539162

 

ادرسون در آستانه بازی فردای تیمش منچسترسیتی مقابل لیورپول گفت: " قبل از هر چیز باید بگویم به نظرم هیچ بازیکنی وقتی قدم به زمین می گذارد قصد و نیتش این نیست که بازیکنان حریف را مصدوم کند. ولی گاهی در جریان بازی برای تصمیم‌گیری شما تنها کسری از ثانیه زمان دارید".

 

1484245

 

سنگربان برزیلی سیتی در ادامه گفت: " متاسفانه جردن پیکفورد در آن صحنه برخورد شدیدی با ویرژیل فن دایک داشت که نتیجه اش مصدومیت شدید او بود. این هم بخشی از فوتبال است و گاهی از این اتفاق ها می افتد. این اتفاقی است که ممکن است برای هر کدام از ما رخ دهد. به نظر من قصد پیکفورد این نبوده که فن دایک را مجروح کند و باعث آسیب دیدن او شود".

 

 

دیدگاه‌ها