کد خبر : 1717824 | 17 آبان 1399 ساعت 13:00 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

گنابری: آرسن ونگر در بایرن مونیخ حتماً موفق می‌شد

سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ با ستایش از مربی سابقش آرسن ونگر می‌گوید ونگر اگر سرمربی بایرن می‌شد در این تیم موفقیت‌های بزرگی بدست می‌آورد.

گنابری: آرسن ونگر در بایرن مونیخ حتماً موفق می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سال گذشته مذاکراتی با آرسن ونگر برای هدایت این تیم انجام داد که در نهایت به انجام نرسید تا هانسی فلیک سکان هدایت باواریایی‌ها را بدست بگیرد. سرژ گنابری ستاره این روزهای بایرن با ستایش از مربی سابقش می‌گوید ونگر بدون شک در بایرن موفق می‌شد و موفقیت‌هایی بزرگ بدست می‌آورد.

 

1528497

 

سرژ گنابری پیش از ملحق شدن به فوتبال آلمان بازیکن آرسنال بوده و 18 بازی در آرسنال تحت هدایت ونگر بازی کرده است. او در سال 2016 به وردربرمن فروخته شد و حالا ستاره بایرن مونیخ است.

 

1534334

 

گنابری در این باره گفت: " ونگر در بایرن موفق می‌شد؟ بله صد در صد. ونگر ثابت کرده که مربی بی نظیری است. تفاوت ونگر و فلیک به نظر من این است که من حالا می‌توانم با مربی ام راحت تر ارتباط برقرار کنم که البته شاید به بالا رفتن سنم هم مربوط باشد. زمانی که بازیکن جوان است و خجالتی ممکن است نتواند با مربی بزرگش آنطور که باید ارتباط بگیرد. ولی هر دوی آنها چه ونگر و چه فلیک در سطح خیلی بالایی هستند".

 

 

دیدگاه‌ها