کد خبر : 1717892 | 17 آبان 1399 ساعت 17:37 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

دو تیم شکست ناپذیر فصل اروپا که باور نمی کنید

لیل و ساسوئولو تنها تیم هایی هستند که در میان لیگ های معتبر اروپا در هیچ تورنمنتی شکست را تجربه نکرده اند.

دو تیم شکست ناپذیر فصل اروپا که باور نمی کنید

به گزارش "ورزش سه"، بحران کرونا روی فوتبال تاثیر زیادی گذاشته است و به جز استثنائاتی هم‌چون بایرن مونیخ، دیگر تیم‌های بزرگ، روند ثابتی نداشته اند و برابری در لیگ ها کمی بیش‌تر شده است. در حالی که باشگاه‌های قدرتمند فوتبال اروپا معمولا تا اواسط فصل بدون شکست می‌مانند اما همه آن‌ها در این فصل حداقل یک بار در لیگ یا رقابت‌های اروپایی مغلوب شده‌اند. 

 

 

1541468

 

 

تنها دو تیم تاکنون در هیچ یک از این رقابت‌ها باختی را تجربه نکردند. لیل فرانسه یکی از آن‌هاست که توانست به شکست ناپذیری میلان پایان دهد و در لیگ اروپا در خانه حریف 0-3 پیروز شود. با وجود این که پاری‌سن ژرمن صدرنشین لیگ فرانسه است، دو بار شکست خورده و این لیل است که حتی یک بار هم مغلوب حریفانش نشده است. تیم شمال فرانسه در رقابت‌های اروپایی هم نباخته است. 

 

 

1541947

 

 

شگفت‌انگیزتر از آن ساسوئولو در ایتالیاست. در سری آ نه میلان و نه یوونتوس مغلوب نشده‌اند اما هر دو تیم در رقابت‌های اروپایی شکست خورده اند. بیانکونری در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بارسلونا شدند و میلان شکست‌ناپذیری اش پنج‌شنبه شب به پایان رسید. ساسوئولو که در بازی های اروپایی حضور ندارد، با عملکرد خود همه را شگفت زده کرده است. این تیم جمعه شب برابر اودینزه 1-1  مساوی کرد و با چهار پیروزی و سه تساوی جایگاه دوم جدول سری آ را به خود اختصاص داده اما مهم‌تر از همه اینکه، هنوز بدون شکست مانده است. 

دیدگاه‌ها