کد خبر : 1717893 | 17 آبان 1399 ساعت 18:02 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیلیان هازارد:

به خاطر نام خانوادگی هازارد در زمین لگد می خورم

برادر کوچک ادن هازارد معتقد است این نام خانوادگی در فوتبال به سودش است ولی در زمین گاهی به ضررش تمام می شود.

به خاطر نام خانوادگی هازارد در زمین لگد می خورم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان هازارد پس از ادن و تورگان سومین فوتبالیست از خانواده هازارد است. او اکنون برای باشگاه بروژ بازی می کند و هنوز نتوانسته به سطح دو برادر دیگرش برسد. ادن بازیکن رئال است و تورگان هم برای دورتموند بازی می کند.

کیلیان بین سال های 2017 تا 2019 بازیکن چلسی بود ولی نتوانست بازی رسمی انجام دهد و در این مدت به صورت قرضی برای بروژ بازی می کرد. او تابستان 2019 قراردادش با باشگاه بلژیکی قطعی شد.

 

 

1541875

 

 

این فوتبالیست 25 ساله معتقد است نام خانوادگی هازارد برایش هم خوب است و هم ضرر داشته:« واضح است که وقتی نام خانوادگی تان هازارد است، از این حیث سود می برید برای مثال وقتی در اوژپست بودم و با مربی به مشکل خوردم، ادن باعث شد به چلسی بروم. در زمین اما بعضا به خاطر نام خانوادگی ام لگد می خورم و خطاهای بدی روی من مرتکب می شوند. این هم بعد منفی قضیه است.»

 

 

1539966

 

 

کیلیان در مورد وضعیت نه چندان خوب ادن در رئال گفت:« برادرم در رئال واقعا بدشانس بوده است. مصدومیت ها اجازه نداده اند او مطابق انتظارات کار کند ولی با شناختی که از ادن دارم، مطمئنم که او توانایی هایش را ثابت می کند. او در همان اولین بازی فصلش یک گل عالی زد و به درخشش ادامه خواهد داد.»

 

 

دیدگاه‌ها