کد خبر : 1717901 | 17 آبان 1399 ساعت 18:10 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره پای کاوانی به گلزنی باز شد (عکس)

ادینسون کاوانی، مهاجم اوروگوئه ای منچستریونایتد موفق شد اولین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در روزهای اخیر شرایط دشواری را سپری کرده و دو شکست متوالی در مقابل آرسنال در لیگ برتر و باشاک شهیر در لیگ قهرمانان را تجربه کرده بود. اخبار حاکی از آن بود در صورت تکرار این اتفاق برابر اورتون، اوله گونار سولسشر شغل خود را در اولدترافورد از دست می دهد، اما آنها با ارائه نمایشی تماشایی موفق شدند 1-3 اورتون را شکست دهند.

 

اگرچه تیم کارلو آنچلوتی بود که در ابتدا پیش افتاد، اما دبل برونو فرناندز و تک گل ادینسون کاوانی برتری مهم شیاطین سرخ را رقم زد. مهاجم جدید یونایتد در دقایق پایانی وارد میدان شده و با اولین لمس توپ خود موفق به گلزنی شد.

 

در اوقات اضافی بود که روی ضدحمله سریع و پرتعداد یونایتد، برونو فرناندز با ارسال یک پاس زمینی دقیق ادینسون کاوانی را در سمت چپ محوطه در موقعیتی تک به تک قرار داد و این مهاجم باتجربه نیز با ضربه ای زمینی به زاویه موافق توانست اولین گل خود در لباس یونایتد را به ثمر برساند. ادینسون کاوانی در فصل نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه تیم های زیادی قرار داشت و در نهایت در روزهای پایانی به پیشنهاد یونایتد پاسخ مثبت داد. اوله گونار سولسشر امیدوار است با درخشش ادینسون کاوانی، در ادامه فصل به رتبه های بالای جدول نیز برسد.

 

1541973

 

1541975

 

1541974

دیدگاه‌ها