کد خبر : 1717911 | 17 آبان 1399 ساعت 18:45 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

از فاتی تا اشرف؛ همه قربانیان صخره فرانسوی رئال

فرلاند مندی یک سال و نیم پس از انتقالش به رئال مادرید توانسته ارزش هایش را به اثبات برساند.

از فاتی تا اشرف؛ همه قربانیان صخره فرانسوی رئال

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که فرلاند مندی برای رئال مادرید بازی می‌کند، هیچکس نمی تواند از جناح چپ رئال به این تیم ضربه بزند. مندی به اندازه مارسلو در زمینه کارهای هجومی موفق نیست اما قابلیت دفاعی بسیار بالایی دارد.

 

 

1542000

 

 

او در یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و حالا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های زیدان در سمت چپ است. هیچ کس حالا نمی‌تواند 50 میلیون یوروی خرج شده بابت او را زیر سوال ببرد.

 

 

1542003

 

 

یکی از مهم‌ترین قربانیان مندی، اشرف حکیمی بود که اصلا روز خوبی در بازی اینتر-رئال نداشت. مندی در آن بازی بی‌نظیر بود و  یکی از بهترین نمایش‌هایش را داشت. او برابر بارسا هرگز مقهور نیروی جوانی اشرف نشد.

 

 

1542005

 

1542002

 

 

اولین قربانی مندی  در فصل جدید البته بال سوسیه‌‌داد، یعنی پورتو بود.

مندی اولین باری که با لباس رئال مادرید بازی کرد، دیدار مقابل پاری سن ژرمن بود که با برد 3-0 پاریسی‌ها به پایان رسید اما زیدان باز هم به او اعتماد کرد تا در دیدار ۳ روز بعد مقابل سویا، مندی به اوکامپوس اجازه نفوذ ندهد.

 

 

1542001

 

 

درخشش مندی در ال کلاسیکو هم ادامه داشت. او مقابل مسی و گریزمان هم در ال کلاسیکوهایی که بازی کرده عالی بوده و حتی یک بار به بیل پاس گل داد که داور آن را آفساید گرفت. امسال هم مسی و فاتی کار سختی مقابل او داشتند و پیروزی از آن رئالی‌ها شد.

 

 

1542004

 

 

کاراسکو و آنخل کوره‌آ هم دیگر قربانیان مندی در دربی های شهر مادرید بوده‌اند و البته فران توس هم با لباس والنسیا مقابل مندی کاری از پیش نبرد تا خود مندی این بار در خط حمله هم موثر باشد و پاس گل دوم، برد 3 گله رئال را ارسال کند.

آمار نشان می‌دهد مندی تنها 4 درصد از بازی‌هایش با رئال را با شکست پشت سر گذاشته. او عالی بوده و احتمالا باید او را مدافع چپ اصلی رئال مادرید در این سال‌ها دانست.

 

 

دیدگاه‌ها