کد خبر : 1717913 | 17 آبان 1399 ساعت 18:36 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه‌بان‌ها در ایران مظلوم هستند

منادی: سیوم مقابل عبدی را دوست داشتم

دروازه بان سایپا بعد از روز فوق العاده‌ای که برابر پرسپولیس داشت، گفت: از بین سیوهایی که داشتم، سیو اول را که روی شوت عبدی داشتم، ‌از همه بیشتر دوست دارم.

منادی: سیوم مقابل عبدی را دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، حسین اکبرمنادی، دروازه بان سایپا با واکنش‌های تماشایی و سرنوشت‌ساز خود برابر پرسپولیس مانع از برتری مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست لیگ بیستم شد و یکی از ستاره‌های هفته اول لقب گرفت.


منادی یک روز بعد از عملکرد خوبی که برابر پرسپولیس داشت، گفت و گویی را انجام داده که در ادامه ماحصل آن را می‌خوانید.


گفتند مثل واکی بایاشی سیو کردی!


دروازه بان سایپا در ابتدای صحبت های خود درباره سیوهایی که برابر پرسپولیس داشت، گفت: خدا را شکر توانستیم با یک امتیاز زمین را ترک کنیم. من هم با کمک خدا و بچه ها توانستم دروازه را بسته نگه دارم. از بین سیوهایی که داشتم، سیو اول را که روی شوت عبدی داشتم، ‌از همه بیشتر دوست دارم. دیروز به من گفتند مثل واکی بایاشی سیو کردی!

دروازه بانی عشق می خواهد


وی درباره شروع دوران دروازه بانی خود عنوان کرد: من دروازه بانی را از گهر دورود آغاز کردم. من همیشه دوست داشتم در چارچوب باشم. دروازه بانی عشق می خواهد چون باید در هر زمینی شیرجه بزنی. من از فصل 91-92 به سایپا آمدم. آن زمان در همه رده ها بازی می کردم و فکر می کنم همزمان هم در بزرگسالان بودم و هم در نوجوانان.

 

دروازه‌بان‌ها در ایران مظلوم هستند


منادی در ادامه گفت: در ایران دروازه بان‌ها مظلوم هستند. تا گل می‌خوریم، می گویند تقصیر دروازه بان بوده، اما اینطور نیست. همه تیم در گل خوردن و گل زدن سهیم هستند. همانطور که وقتی کلین شیت هم می کنیم، من می گویم مدافعان نیز در آن سهم دارند.


تلخی اتفاق سال قبل هنوز یادم نرفته


یک بازی بود که سال قبل ما 5 گل از سپاهان دریافت کردیم. البته من سه گل خوردم و تعویض شدم. یادم است که سرمربی آن موقع به من زیاد بازی می داد. حتی قبل از آن بازی مصدوم بودم و خودم فکر نمی کردم که بازی کنم، اما به من گفتند باید داخل زمین بروی. شیرینی برد دیروز هم باعث نشد تا تلخی آن باخت را فراموش کنم. خیلی برای یک دروازه بان سنگین است که وسط بازی تعویض شود. امسال شرایط فرق می کند و آمدم که حقم را بگیرم.

دیدگاه‌ها