کد خبر : 1718003 | 18 آبان 1399 ساعت 00:25 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست ماریتیمو در حضور عابدزاده و علیپور

دروازه‌بان و مهاجم ایرانی ماریتیمو در شب باخت این تیم مقابل فامالیسائو به میدان رفتند.

شکست ماریتیمو در حضور عابدزاده و علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی که مثل تمام مسابقات این فصل امیر عابدزاده را درون دروازه و علی علیپور را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال مقابل تیم رده شانزدهمی فامالیسائو قرار گرفت.

 

ماریتیمو در دقیقه ۱۲ به گل رسید، اما تا پایان نیمه اول دروازه ماریتیمو روی یک ضربه ایستگاهی و یک ارسال توپ از کرنر بازشد تا یاران عابدزاده با شکست نیمه اول دیدار با فامالیسائو را پشت سر بگذارند.

 

در نیمه دوم تلاش ماریتیمو برای جبران نتیجه و فرار از باخت خارج از خانه مقابل فامالیسائو نتیجه‌ای نداشت تا در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شوند و با ۷ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر پرتغال بایستند.

 

1542156

 

امیر عابدزاده که هفته گذشته موفق شده بود نخستین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند، برابر فامالیسائو نتوانست در هفتمین بازی فصل خود به این مهم دست پیدا کند.

 

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو نیز از دقیقه ۷۹ در ترکیب تیمش مقابل فامالیسائو قرار گرفت که در این مدت کم نتوانست فرصت چندانی برای خودنمایی به دست آورد.

 

دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو با پایان بازی تیمش به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهد شد تا خود را آماده دیدار تدارکاتی روز پنج‌شنبه مقابل بوسنی و هرزگوین کند.

دیدگاه‌ها