کد خبر : 1718078 | 18 آبان 1399 ساعت 13:28 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور بازیکنان بزرگی دارد ولی ...

کمندانی: اخراج بازیکن آلومینیوم تصمیم درستی بود

بازیکن نساجی که در بازی با آلومینیوم گل سوم تیمش را به ثمر رساند می‌گوید اهداف زیادی برای امسال در سر دارد.

کمندانی: اخراج بازیکن آلومینیوم تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد کمندانی در خصوص پیروزی پر گل نساجی مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی اول خیلی مهم است خدا را شکر که با برد ما و عملکرد خوب بچه ها همراه شد و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم به پیروزی‌ دست پیدا کنیم.


او در خصوص گلزنی مقابل آلومینیوم ادامه داد: تمام تلاش ما این است که اول تیم نتیجه بگیرد و طبیعتاً از گلزنی، دادن پاس گل و موثر بودن خوشحال می شوم.


هافبک نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا گل زدن در دقایق پایانی نسبت به دقایق دیگر لذت بخش تر است یا خیر گفت: زمانی است که با یک دقیقه آخر تیم را می‌گیرد که واقعاً شیرین تر است اما قبل از آن  دو گل دیگر هم زده بودیم گلزنی کلاً لحظه بسیار شیرینی است. خدا را شاکرم که توانستم من هم گل به ثمر برسانم بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و از این موضوع خیلی خوشحال هستم.


این بازیکن در خصوص ده نفره شدن تیم حریف عنوان کرد: به نظر من که اخراج بازیکن حریف درست بود و درست است که در حرف زدن کارمان را سخت کرده و ما قبل از اخراج یک بر صفر جلو   بودیم. در نیمه دوم هم بهتر از نیمه اول بودیم و در  فوتبال  مسائلی مثل اخراج و از این دست طبیعی است .


کمندانی در خصوص بازی با تراکتور گفت: بازی با تراکتور  سخت است  و امیدوارم با  داشتن تمرکز لازم و با منطق  بازی خوبی را پشت سر بگذاریم. تراکتور بازیکنان خوب و بزرگی دارد ولی ما تلاش می‌کنیم این بازی را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.


وی در مورد صدرنشینی نساجی موضوع تداوم دارد یا خیر عنوان کرد: آینده را نمی توان پیش بینی کرد، خدا را شکر در بازی اول خوب بودیم ولی این بازی  تمام شده و ما باید تمرکزمان را روی بازی های بعدی بگذاریم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم، امیدوارم در بالای جدول ماندگار باشیم.


کمندانی که قبلاً در پرسپولیس بازی می‌کرد در خصوص اینکه آیا انگیزه دارد که دوباره در لیگ جدید خودش را ثابت کند افزود: تمام تلاش ، انگیزه و هدف من این است که امسال عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به اهدافی که در سر دارم برسم.

 

دیدگاه‌ها