کد خبر : 1718114 | 18 آبان 1399 ساعت 16:41 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

ارومیه قطعا جزو مدعیان قهرمانی است

فیاضی: والیبال از تعویق المپیک ضرر کرد

دریافت کننده باتجربه تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم لیگ خوبی باشد؛ اگرچه تماشاگران در سالن ها نیستند و شور و حال سال های قبل وجود ندارد.

فیاضی: والیبال از تعویق المپیک ضرر کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوریا فیاضی که در یک سال آخر حضور کولاکوویچ یکی از مهره های ثابت در تیم ملی به شمار می رفت، بعد از اینکه فصل گذشته تجربه نه چندان موفقی را در لیگ لهستان سپری کرد، از نیم فصل لیگ قبلی به شهرداری ارومیه پیوست و برای فصل جدید هم با این تیم پای به لیگ گذاشت.


فیاضی پیش ازسرگیری لیگ والیبال به صورت متمرکز به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فکر می کنم لیگ امسال هم خیلی راحت می توانست مثل سال قبل تعطیل شود. اگر تعامل خوبی که بین باشگاهها و فدراسیون شکل گرفت، رخ نمی داد؛ چاره ای جز تعطیلی نبود. به هر حال برگزاری لیگ متمرکز در شرایط فعلی تنها راه چاره بود. باید از سفرها جلوگیری می شد. شهرداری ارومیه هم تماشاگران خوبی دارد و هم سالن خوبی. بنابراین به خاطر محرومیت از میزبانی ضرر می کند، اما در شرایط فعلی باید این قضیه را قبول می کردیم.


وی افزود: این را هم بگویم که این وقفه ها برای بازیکنان مشکل به وجود می آورد. درست است که برخی از تیم ها بازیکنان مبتلا به کرونا داشتند و باید استراحت می کردند، اما برای شخص من سخت است که دو، سه بار بدنم را آماده کردم و باز لیگ عقب افتاد. خدا را شکر که بازیکنان در سلامت کامل هستند. امیدوارم لیگ خوبی باشد؛ اگرچه تماشاگران در سالن ها نیستند و شور و حال سال های قبل وجود ندارد.


ملی پوش تیم شهرداری ارومیه درباره وضعیت تیمش هم گفت: ما از نظر مهره ای و هزینه ای جزو تیم های اول ایران هستیم، اما هنوز نتوانستیم تمامی مهره های خودمان را در اختیار داشته باشیم. این مدت به خاطر ویروس کرونا و مصدومیت ها همه بازیکنان دور هم نبودند. همین حالا مرتضی شریفی را به خاطر اینکه یک ماهی است درگیر ویروس کرونا شده، در اختیار نداریم. تیم کامل ما خطرناک است و بدون شک جزو مدعیان قهرمانی هستیم.


فیاضی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی از بین آلکنو و کاستلانی عنوان کرد: این قضیه در حیطه من نیست که بخواهم درباره اش نظر بدهم. شخص رییس فدراسیون در این باره تصمیم گیرنده است. البته داورزنی هم از کارشناسان نظراتشان را گرفته است. من شناختی از آلکنو ندارم چون فقط سعید معروف با او در زنیت کازان کار کرده است. ما موقعی که جواز حضور در المپیک را کسب کردیم، تیم یکدست و خوبی بودیم و متاسفانه از تعویق المپیک خیلی متضرر شدیم. صحبت از حضور روی سکوی المپیک می شود، اما المپیک میدان شوخی برداری نیست. هیچ وقت بچه های والیبال کم کاری نکردند و همیشه با کمترین درخواست دل مردم را شاد کردند.

دیدگاه‌ها