کد خبر : 1718205 | 19 آبان 1399 ساعت 08:51 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی با فجری‌ها خداحافظی کرد؛

سنگربان جدیدِ تیم رحمتی از شیراز می‌آید(عکس)

سنگربان دو فصل اخیر فجرسپاسی شیراز با اتمام دوران سربازی خود تصمیم به بازگشت به مشهد دارد تا در لیگ بیستم برای شهر خودرو به میدان رود.

به گزارش "ورزش سه" یکی از مشکلات شهر خودرویی‌ها در فصول اخیر در خط دروازه، نبود ذخیره‌ای مطمئن برای دروازه‌بان اول این تیم بوده است؛ چه فصل گذشته که مهدی رحمتی سنگربان عنابی‌پوشان مشهدی بود چه در لیگ بیستم که مسئولیت حراست از دروازه شهر خودرو به میلاد فراهانی سپرده شده است. فراهانی در جدال نخست مقابل ماشین سازی نمایش قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت اما بدون تردید بودنِ رقیبی آماده و سرحال می‌تواند خیال کادرفنی را از خط دروازه کاملا آسوده کند.

 

هر چند سنگربانان جوانی چون محمدجواد کیا و متین صفائیان در لیگ قهرمانان آسیا از سوی رحمتی به میدان فرستاده شدند و نمایش نسبتا قابل قبولی را هم در اولین تجربه‌های رسمی خود داشتند اما بدون تردید در مسیر دشوار و فرسایشی لیگ برتر، وجود دروازه‌بان‌های مطمئن و باتجربه می‌تواند در عملکرد فنی شهر خودرویی‌ها بسیار موثر باشد.

 

حالا پس از دو سال دوری از مشهد به علت انجام خدمت سربازی، سرانجام دوران حضور سعید جلالی راد سنگربان مشهدی فجرسپاسی در شیراز به پایان رسید و او با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود از همبازیانش و مردم استان فارس خداحافظی کرد تا خود را به اردوی تیمش در مشهد برساند و مهیای ادامه لیگ بیستم کند. حالا جلالی و فراهانی باید تمرینات خود را زیرنظر اشکان نامداری سپری کنند تا هر کدام که آمادگی بیشتری داشتند در دیدارهای پیش‌روی شهر خودرو، به میدان بروند. نامداری دو فصل قبل در استقلال، مهدی رحمتی و حسین حسینی را تمرین می‌داد و آن‌ها را به صورت چرخشی به ترکیب آبی‌ها می‌فرستاد و حالا در ماموریتی مشابه باید دو سنگربان باتجربه شهر خودرو را برای ماراتن لیگ بیستم آماده کند.

 

1542561

دیدگاه‌ها