کد خبر : 1718298 | 19 آبان 1399 ساعت 17:12 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره فراموش شده آلمان به تیم ملی؟

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان بازگشت ماریو گوتزه به اردوی مانشافت در آینده را رد نکرد.

بازگشت ستاره فراموش شده آلمان به تیم ملی؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گلزنی در فینال جام جهانی 2014 مقابل آرژانتین بود که کم کم دوران افول ماریو گوتزه آغاز شد و بازیکنی که روزگاری او را نامزد دریافت توپ طلا می دانستند، به دست فراموشی سپرده شد. ماریو گوتزه در تابستان امسال در انتقالی غیرمنتظره راهی لیگ هلند و باشگاه آیندهوون شد، اما او شروعی درخشان داشته و در شش بازی اول سه بار نیز موفق به گلزنی شده است. یوواخیم لوو از این روند ابراز رضایت کرده و مدعی شد کسی او را فراموش نکرده است. ماریو گوتزه در سه سال اخیر جایی در تیم ملی آلمان نداشته و به اردوی ژرمن ها دعوت نشده بود.

 

1536861

 

یوواخیم لوو گفت: "قطعا ما ماریو گوتزه را فراموش نکرده و از او دست نکشیده ایم. گوتزه در حال حاضر بسیار شاداب و چابک به نظر می رسد و می توان احساس خوشی و لذت را در او مشاهده کرد و او به این حس برای این تغییر ایجاد شده نیاز داشت.

 

همیشه توجه و تمرکز زیادی روی ماریو گوتزه وجود داشته و از زمان گلزنی در فینال جام جهانی 2014 انگار یک کوله پشتی روی شانه های او بود و البته این گل بار سنگینی نیز بوده است. به همین دلیل من خیلی خوشحالم که ماریو گوتزه در حال حاضر شرایط مناسبی داشته و روزهای حضور در آیندهوون را در موقعیت خوبی آغاز کرده است."

دیدگاه‌ها