کد خبر : 1718305 | 19 آبان 1399 ساعت 17:42 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

غیبت سنتی‌ها؛ لواندوفسکی امسال بی رقیب است؟

امسال رابرت لواندوفسکی دیگر قصد ندارد شانس دریافت جایزه کفش طلا را از دست بدهد.

غیبت سنتی‌ها؛ لواندوفسکی امسال بی رقیب است؟

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی شروعی طوفانی در فصل جدید داشته و موفق به زدن 11 گل برای بایرن مونیخ و کسب 22 امتیاز شده تا دوباره خود را به عنوان یکی از نامزدهای مهم دریافت جایزه کفش طلا معرفی کند. پشت سر او، سون هیونگ مین از تاتنهام، کالورت لوین از اورتون، جیمی واردی از لسترسیتی، محمد صلاح از لیورپول، زلاتان از میلان و بولایه دیا از ریمز همگی با هشت گل زده و 16 امتیاز در رتبه های دوم قرار گرفته و در همین ابتدای فصل فاصله قابل توجهی با رابرت لواندوفسکی دارند.

 

1541472

 

کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، پاتیک بامفورد از لیدز، لوکاس آلاریو از لورکوزن و هری کین از تاتنهام با هفت گل و 14 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و فهرست ابتدایی نبرد برای جایزه کفش طلا در این فصل را تشکیل می دهند.

 

اما غیبت نامزدهای سنتی این جایزه در ابتدای فصل از نکات جالب توجه است. در بیش از یک دهه اخیر یا لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو برنده این جایزه شده اند که در حال حاضر نامی از هیچ یک از این دو فوق ستاره در فهرست نمی بینیم. همچنین یک بار در سال 2016 لوییس سوارز و یک مرتبه نیز سال گذشته چیرو ایموبیله برنده جایزه کفش طلا شدند، اما آنها نیز شروع چندان خوبی نداشته اند و به نظر می رسد امسال یک نام متفاوت این جایزه را تصاحب خواهد کرد. رابرت لواندوفسکی سال گذشته نیز با اختلاف کمی قافیه را به ایموبیله باخت و امیدوار است امسال دیگر این اتفاق تکرار نشود.

دیدگاه‌ها