کد خبر : 1718375 | 20 آبان 1399 ساعت 09:42 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

میری: وزنه برداران کمترین دستمزدها را می گیرند

شش بار حمله به رکورد جهان در خانه!

ملی پوش وزن 89 کیلوی وزنه برداری ایران ادعا کرده 6 بار در ماه‌های اخیر به رکورد دنیا حمله کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی میری که در وزن غیرالمپیکی 89 کیلوگرم به کار خود ادامه می دهد و سال گذشته نیز در مسابقات جهانی به مدال نقره دست پیدا کرده، این روزها به عنوان یکی از ملی پوشان وزنه برداری در اردوی تیم ملی حاضر است.


او که برخلاف سایر وزنه برداران حاضر در اردو به گرفتن سهمیه المپیک فکر نمی کند، در خصوص شروع شدن تمرینات تیم ملی به سایت فدراسیون گفت: خدا را شکر تمرینات شروع شده و همه چیز خیلی خوب است. اگر آسیب‌دیدگی نداشته باشیم، می‌توانیم به رکوردهای خوبی برسیم.

 

1542811


وی افزود: از وقتی بیماری کرونا آمد، یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکرده‌ام و در خانه بدون مربی به تمرینات ادامه داده‌ام. سطح آمادگی خیلی خوبی دارم و توانستم در این مدت، شش بار به رکورد دنیا در وزن ۸۹ کیلو حمله کنم. الان امیدوارم زیر نظر سرمربی تیم ملی پیشرفت خوبی داشته باشیم.


میری در رابطه با شروع شدن لیگ وزنه برداری عنوان کرد: امسال با تیم ملی حفاری قرارداد دارم. خدا را شکر که لیگ می تواند شروع شود و از این لحاظ از خیلی از ورزش ها جلو هستیم اما وزنه‌برداری را نمی‌شود با هیچ ورزش دیگری مقایسه کرد. در این ورزش سخت تلاش می‌کنیم و کمترین دستمزدها را می گیریم.


ملی پوش وزن ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که توانستند در این شرایط سخت و بحرانی، اردوها را برگزار کنند. مسئولین خارج از فدراسیون هم باید توجه ویژه ای به وزنه برداری داشته باشند. من از زحمات بچه های تیم ملی تشکر می کنم و دست تک تک شان را می بوسم و می دانم چقدر تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها