کد خبر : 1718390 | 20 آبان 1399 ساعت 11:25 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

کوتینیو از بازی با اتلتیکو به ترکیب بارسا برمی‌گردد؟

به گزارش آ اس، فیلیپ کوتینیو معتقد است به زودی کاملاً از بند مصدومیت رهایی می‌یابد و انتظار دارد رونالد کومان برای دیدار مقابل اتلتیکو به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

کوتینیو از بازی با اتلتیکو به ترکیب بارسا برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس گزارش داد فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا معتقد است مصدومیت همسترینگ او به زودی به صورت کامل بهبود می‌یابد و به همین علت انتظار دارد رونالد کومان در دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید که روز 1 آذر برگزار می شود از او در ترکیب فیکس بارسا استفاده کند.

 

1542842

 

کوتینیو پیش از آنکه در ال کلاسیکو مصدوم شده و از ترکیب بارسا کنار برود در پنج بازی قبلی بلوگرانا در چهار بازی به صورت فیکس بازی کرده بود. با توجه به مصدومیت طولانی مدت آنسو فاتی خبر بازگشت کوتینیو می‌تواند برای بارسا و کومان خوشحال کننده باشد.

 

کوتینیو تا پیش از مصدوم شدن در ال کلاسیکو، در فصل جدید برای بارسا درخشان ظاهر شده و روزهای اوج خود در لیورپول را تداعی کرده بود. کوتینیو در شش بازی بارسا دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داد تا به یکی از مهره های کلیدی کومان در ابتدای فصل تبدیل شود. باید دید آیا کومان هم مثل کوتینیو به این نتیجه می رسد که او برای دیدار بزرگ مقابل اتلتیکو در روز اول آذر به اندازه کافی آماده شده است یا نه.

 

1542841

 

کومان پیش از مصدومیت کوتینیو از او در خط میانی استفاده می‌کرد و به این ترتیب لئو مسی اجازه می‌یافت جلوتر رفته و در نقش مهاجم مرکزی کاذب بازی کند. اما در ال کلاسیکو که آنسو فاتی نقش مهاجم نوک را به عهده گرفت مسی عقب تر آمد و بازی ساز بارسا شد. در این ساختار تاکتیکی، کوتینیو به سمت چپ رفت و به عنوان وینگر بازی کرد.

 

 

دیدگاه‌ها