کد خبر : 1718419 | 20 آبان 1399 ساعت 13:40 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل

قهرمانی تاتنهام با مورینیو‌، یونایتد را شگفت‌زده می‌کند

گری نویل اسطوره منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی ژوزه مورینیو در لیگ برتر با تاتنهام، برای هواداران یونایتد غیرمنتظره بوده و آنها را شگفت‌زده خواهد کرد.

قهرمانی تاتنهام با مورینیو‌، یونایتد را شگفت‌زده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام این هفته با پیروزی مقابل وست برومویچ مدتی صدرنشین جدول لیگ برتر شد هر چند بعد از چند ساعت جای خود را به لستر داد. شرایط خوب تاتنهام در فصل جاری باعث شده این تیم با هدایت سرمربی اش مورینیو به عنوان شانس قهرمانی قلمداد شود. مورینیو تا کنون سه بار فاتح لیگ برتر انگلیس شده است.

 

1540462

 

گری نویل اسطوره منچستریونایتد می‌گوید در صورتیکه مورینیو بتواند با تاتنهام امسال قهرمان لیگ برتر شود این برای هواداران یونایتد اتفاقی شگفت‌انگیز و غیرمنتظره خواهد بود. مورینیو پیش از روی کار آمدن اوله گنار سولسشر هدایت یونایتد را بر عهده داشت ولی از این باشگاه اخراج شد تا جایش را به سولسشر بدهد. کسی که این روزها با موجی از انتقادها مواجه است و در معرض اخراج قرار دارد.

 

1542888

 

گری نویل در این باره گفت: " من چند هفته پیش گفتم که تاتنهام نمی تواند قهرمان لیگ شود و هنوز هم نظرم همان است. ولی با جیمی کاراگر موافقم که اگر مورینیو بتواند با تاتنهام قهرمان لیگ شود این برای هواداران یونایتد خیلی غیرمنتظره و شگفت انگیز خواهد بود".

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت: " چنین اتفاقی برای هواداران چلسی، یونایتد و آرسنال واقعاً شگفت انگیز خواهد بود. چرا که تاتنهام تیمی نیست که قهرمان لیگ شود و قهرمانی اش با مورینیو واقعاً عجیب خواهد بود. مورینیو مهاجمینی دارد که می‌توانند چنین کاری بکنند. نگاهی به خط حمله شگفت انگیز او بکنید. تنها چیزی که باعث می‌شود هری کین نتواند در هر بازی هر کاری دلش می‌خواهد بکند و هر رکوردی را بشکند مصدومیت است".

 

1542887

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها