کد خبر : 1718440 | 20 آبان 1399 ساعت 14:56 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

دستور بهاروند به اصفهانیان برای پیگیری دوباره

احتمال بازگشت نام فغانی به لیست بین‌المللی ایران

با پیگیری سرپرست فدراسیون فوتبال احتمال بازگشت نام علیرضا فغانی به لیست بین‌المللی داوران ایران قوت گرفت.

احتمال بازگشت نام فغانی به لیست بین‌المللی ایران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف نام علیرضا فغانی از لیست بین المللی داوران ایران حواشی زیادی به سراغ فدراسیون فوتبال رفته و انتقادهای متعددی متوجه مدیران شده است. در چنین شرایطی حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران را مامور کرد به قید فوریت موضوع، دستورالعمل و آیین نامه های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان را از طریق فیفا مجددا بررسی  کند.


سایت فدراسیون فوتبال امروز در این خصوص نوشته است: «حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال از فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران خواسته در اسرع وقت نظر کمیته را برای اقدامات بعدی به اطلاع سرپرست فدراسیون برساند.»


علیرضا فغانی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد طبق استعلامی که به صورت تلفنی از فیفا گرفته شده، درج نام او در لیست بین المللی داوران ایران بلامانع است.


در جامعه داوری عده ای معتقدند حیدر بهاروند با دستوری که به فریدون اصفهانیان داده، تصمیم قبلی او مبنی بر حذف فغانی را وتو کرده است اما عده ای هم بدبینانه به ماجرا نگاه می کنند و می گویند احتمالا بعد از بررسی مجدد هم به یک بهانه ای نام فغانی وارد لیست نمی‌شود! باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی پیش روی داور برجسته ایرانی که یکی از گزینه های اصلی قضاوت در جام جهانی 2022 قطر هم هست قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها