کد خبر : 1718482 | 20 آبان 1399 ساعت 18:40 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

سیدورف:

لواندوفسکی فقط گلزن نیست؛ او را دست کم می گیرند

کلارنس سیدورف معتقد است که رابرت لواندوفسکی در بسیاری از جنبه‌ها به جز گلزنی بازیکنان فوق‌العاده محسوب می‌شود.

لواندوفسکی فقط گلزن نیست؛ او را دست کم می گیرند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست سه گانه معروف بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. یکی از مهمترین ارکان موفقیت باواریایی‌ها در این راه اما عملکرد فوق العاده ستاره لهستانی این تیم یعنی رابرت لواندوفسکی بود که توانست گل های زیادی به ثمر برساند.

 

در همین ارتباط کلارنس سیدورف، اسطوره فوتبال هلند به تمجید از لواندوفسکی پرداخته و می گوید: " همیشه رقابت وجود داشته اما باید بگویم که عملکرد او واقعا سطح بالا بوده است؛ نه تنها در گلزنی بلکه او یک بازی کامل را هم به نمایش می‌گذارد. او می داند که چگونه توپ را نگه دارد، چگونه پاس بدهد و به وضوح می داند که چگونه گل بزند. لواندوفسکی یک بازیکن سختکوش و در خدمت تیم است و می داند چگونه در فضا حرکت کند."

 

 

 

 

سیدورف در ادامه گفت: "او بازیکن بسیار کاملی است و گاهی اوقات دریبل زدن او نیز بسیار کارآمد است. ممکن است در برخی از این جنبه ها بازی او دست کم گرفته شود. هر کسی که فوتبال را متوجه می‌شود این مسائل را می‌داند. من کاملا او را بازیکنی برتر می‌دانم. وقتی تیمی مثل بایرن مونیخ به آن شکل قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود صحبت درباره یک بازیکن دشوار است اما او در سه سال گذشته و یا شاید طولانی تر بسیار فوق‌العاده بوده است."

دیدگاه‌ها