کد خبر : 1718516 | 20 آبان 1399 ساعت 21:41 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی بوئر: نمی توانم فن دبیک را بغل کنم اما...

فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند معتقد است که شرایط دانی فن دبیک در منچستر یونایتد بالاخره تغییر خواهد کرد.

دی بوئر: نمی توانم فن دبیک را بغل کنم اما...

به گزارش "ورزش سه"، دانی فن دبیک که یکی از مهره های تاثیر گذار آژاکس طی فصول اخیر بود و همین عملکرد خوب او باعث شد که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او دوخته شود اما نهایتاً این ستاره هلندی در نقل و انتقالات تابستانی امسال راهی منچستریونایتد شد.

 

فن دبیک اما نتوانسته تا به اینجا خودش را به ترکیب اصلی منچستر یونایتد برساند و تنها 4 بازی در ترکیب تیم اوله گنار سولسشر حضور داشته که البته هیچ کدام از آنها در لیگ برتر انگلیس نیز نبوده است. در همین ارتباط سرمربی تیم ملی هلند در واکنش به نیمکت‌نشینی های پیاپی فن دبیک در یونایتد صحبت کرده است.

 

 

1538307

 

 

سرمربی هلند در این باره گفت: " البته که من نمی توانم او را بغل کنم اما سعی می‌کنم تا آنجا که ممکن است به او اعتماد به نفس بدهم که فکر می‌کنم با توجه به حضور در ترکیب اصلی مقابل ایتالیا این اتفاق رخ داد. فکر می کنم او در بازی هایی که در ترکیب یونایتد حضور داشته عملکرد خوبی داشته است. من چندین بار بازی‌ های یونایتد با حضور او را دیده ام و فکر می‌کنم که خوب کار می کند. با این حال آنها بازیکنانی نظیر برونو‌فرناندز، پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، فرد و اسکات مک تومینای را در خط هافبک در اختیار دارند.

 

شرایط او در منچستریونایتد دشوار است اما من فکر می کنم که بالاخره به دقایق بازی مورد دلخواه خود خواهد رسید. می‌دانم که او خواهان بازی کردن بیشتر از اما در عین حال سازگار شدن با یکدیگر جدید نیز امری دشوار است."

 

دیدگاه‌ها