کد خبر : 1718518 | 20 آبان 1399 ساعت 21:59 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

ابتدای حضورم در لیگ برتر سردرد داشتم

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی بازی کردن در لیگ برتر را دشوار توصیف کرد.

ابتدای حضورم در لیگ برتر سردرد داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن هشت سال درخشان بود که تیاگو سیلوا در تابستان امسال از پاری سن ژرمن جدا شده و در 35 سالگی به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داد. حالا تیاگو سیلوا در مصاحبه به تشریح بازی کردن در سه لیگ ایتالیا، فرانسه و انگلیس پرداخته و از دشواری های هر یک سخن گفته است.

 

1528194

 

تیاگو سیلوا در کنفرانس خبری گفت: "این سه لیگ سه مدرسه فوتبال بسیار متفاوت هستند. من تجربه یادگیری بسیار خوبی در ایتالیا داشته ام و این کشور یکی از بهترین مراکز آموزشی برای خط دفاع و فاز تدافعی محسوب می شود. من در اوایل کارم در کنار بازیکنان بزرگی مثل پائولو مالدینی و الساندرو نستا به مدت دو سال بازی کردم و توانستم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم.

 

اما لیگ فرانسه کمی فیزیکی تر و قدرتی تر است و با توجه به اینکه در این مقطع پاری سن ژرمن بر حریفان تسلط دارد، ما باید کمی بیشتر ریسک کنیم.  همچنین در حال حاضر در لیگ انگلیس من در دو بازی گذشته مکررا سردرد زیادی را تجربه کرده ام، زیرا همیشه میل به بازی هوایی وجود دارد و سرعت بسیار بالا لیگ برتر متفاوت از دو لیگ دیگر است.  من تلاش کرده ام از همه این تجارب آموخته و این آموخته ها در به صورت عملی به بازیکنان جوان منتقل کرده و به آنها کمک کنم."

دیدگاه‌ها