کد خبر : 1718529 | 20 آبان 1399 ساعت 23:17 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

رویاهای ناتمام قهرمانان انتخابی تیم ملی!

مسابقات جهانی کشتی ٢٠٢٠ رسماً لغو شد

با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی، رقابت های جهانی کشتی بزرگسالان در سال 2020 برگزار نمی شود.

مسابقات جهانی کشتی ٢٠٢٠ رسماً لغو شد

به گزارش ورزش سه، پیش از اتحادیه جهانی کشتی خبر داده بود رقابت های کشتی بزرگسالان جهان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود، اما در فاصله یک ماه تا شروع مسابقات اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

اتحادیه جهانی در نظر دارد که مسابقات را در شکلی جدید با نام جام جهانی و به صورت انفرادی برگزار کند که نحوه برگزاری این مسابقات بزودی از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام می شود.

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده بودند که اگر قرار به برگزار شدن مسابقات جهانی در سال 2020 باشد باید از معیارهایی که توسط کمیته اجرایی تعیین شده است پیروی کند و برای برگزاری هر مسابقه باید 8 تیم از 10 تیم برتر رنکینگ و حداقل 70٪ کشورهای شرکت کننده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

این درحالی است که پیش از این چندین کشور از جمله آمریکا، ژاپن، قزاقستان و کوبا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت ها انصراف داده بودند.

بدین ترتیب اردوهای تیم های ملی کشتی ایران هم که در یک ماه اخیر تشکیل شده بود، احتمالا به زودی پایان می پذیرد تا مسابقات لیگ از سر گرفته شود. 

این در حالی است که فدراسیون هفته گذشته حتی مسابقات انتخابی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی برگزار کرد و رقابت جذابی هم بین کشتی گیران شکل گرفت.

 

دیدگاه‌ها