کد خبر : 1718557 | 21 آبان 1399 ساعت 11:16 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

سال آینده برای قهرمانی می‌آییم 

کازورلا: تمرکز نداشتیم پرسپولیس ما را برد

ستاره سابق آرسنال علت شکست مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را به هم خوردن تمرکز السد در دقایق کلیدی می‌داند.

کازورلا: تمرکز نداشتیم پرسپولیس ما را برد 

به گزارش ورزش سه ،  «سانتی کازورلا» هافبک اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر در گفت و گو با سایت فیفا در خصوص تصمیم خود برای انتقال به لیگ قطر، گفت: مهاجرت با خانواده به یک کشور جدید یک تجربه هیجان انگیز است. من چندین بار در این مورد با «ژاوی» صحبت کردم و او مرا بالاخره ترغیب کرد تا به السد بیایم. رقابت سختی در لیگ قطر وجود دارد. السد فوتبال خوبی بازی می‌کند و همیشه برای جام‌های مختلف مدعی است. من به اینجا آمدم تا بهترین تلاش خود را انجام دهم و به باشگاه کمک کنم تا عناوینی که می‌خواهد را کسب کند. در قطر خوشحالم و فکر می‌کنم بهترین مکان برای پایان کار من همین جا است.

 

او در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا، به فیفا می‌گوید: هدف ما صعود به فینال بود به خصوص که این بازی‌ها در دوحه برگزار می‌شدند و ما میزبانی را در اختیار داشتیم. بازی‌های پی در پی و نزدیک به هم کار همه تیم‌ها را سخت کرد. در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشتیم و در دیدار با پرسپولیس نیز بازی بسیار نزدیکی داشتیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما متأسفانه از آن‌ها نتوانستیم استفاده کنیم و در نهایت به دلیل عدم تمرکز تیمی، بر روی ضربه کرنر گل خوردیم و شکست خوردیم.

 

هافبک تیم فوتبال السد، توضیح داد: ما با نگاه به این بازی نا امید می‌شویم اما همین موضوع باعث می‌شود تا پیشرفت کنیم. می‌خواهیم روند رو به جلوی تیممان را حفظ کنیم و برای قهرمانی لیگ قهرمانان سال آینده تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها