کد خبر : 1718627 | 21 آبان 1399 ساعت 17:37 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

درودگر: بسکتبال و والیبال مجوز گرفته‌اند؛

لیگ برگزار نشود، فوتسال نابود می‌شود

صادق درودگر معتقد است باید مذاکرات با ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود و مجوز شروع لیگ فوتسال داده شود.

لیگ برگزار نشود، فوتسال نابود می‌شود

صادق درودگر در گفتگویی با "ورزش سه" ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری لیگ فوتسال که ابهاماتی پیرامون آن وجود دارد، گفت: از مسئولین فوتسال تقاضا می کنم لیگ را برگزار کنند. لیگ پربار به داشتن تیم ملی قوی تر برای جام ملت های آسیا که در فروردین یا اردیبهشت برگزار می‌شود، کمک خواهد کرد. باید بازیکنان در لیگ آبدیده شوند.


رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال سپس به چند ورزش مشابه که اجازه فعالیت گرفته اند، اشاره کرد و گفت: الان هم لیگ والیبال ما تا هفته نهم در حال برگزاری است و هفته نهم آن هم برگزار شده است. لیگ بسکتبال ما هم از 15 آبان ماه هم در حال برگزاری است. حتی لیگ برتر بانوان که سالنی است، برگزار شده و قرار است مسابقات ادامه پیدا کند.


درودگر با اشاره به اینکه می توان روش هایی برای برگزاری مسابقات با رعایت پورتکل های بهداشتی در نظر گرفت، افزود: حالا فوتسال که به تنهایی نمی تواند مشکل داشته باشد. الان می توان پنجره های سالن ها را باز گذاشت و حتی در برخی استان ها می توان در فضای باز بازی ها را برگزار کرد. تماشاچی هم که وجود ندارد. الان می توانیم از کف پوش استفاده کنیم.


او سپس با اشاره به مضرات عدم برگزاری لیگ بیان کرد: خب سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی از بین می رود. انگیزه های بازیکنان از بین می رود و بازیکنان و مربیان بیکار می شوند. تبلیغات محیطی و حق پخش هم دیگر وجود نخواهد داشت و فوتسال ما در آینده به مشکل خواهد خورد.


درودگر در ادامه اضافه کرد: به نظرم باید مسئولین برگزاری لیگ کمی در این زمینه پربارتر باشند. باید با ستاد کرونا صحبت شود. ستاد کرونا نمی تواند وقتی هندبال، بسکتبال و هندبال بانوان برگزار می شود، فوتسال را برگزار نکند. لیگ اگر لغو شود، لطمه بزرگی به فوتسال ما خواهد خورد و من هم هر کمکی از دستم بربیاد انجام خواهم داد؛ کما اینکه قبلا هم این کار را کرده ام.

دیدگاه‌ها