کد خبر : 1718634 | 21 آبان 1399 ساعت 18:08 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

داغ دل لواندوفسکی تازه شد! (عکس)

کوبا گرابوفسکی، خواننده لهستانی هدیه جالبی برای رابرت لواندوفسکی تدارک دیده است.


به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که نشریه فرانس فوتبال در تصمیمی عجیب اعلام کرد امسال مراسم توپ طلا برگزار نشده و نام هیچ بازیکنی به عنوان برنده توپ طلا معرفی نخواهد شد. دلیل این تصمیم شیوع ویروس کرونا و تغییر در فرمت برگزاری مسابقات و شکل منحصر به فرد آن بود.

 

به نظر می رسید اگر امسال جایزه توپ طلا اهدا می شد، رابرت لواندوفسکی از بالاترین شانس برای کسب رتبه اول برخوردار بود. ستاره 32 ساله و لهستانی نقش اول را در سه گانه بایرن مونیخ و کسب عناوین قهرمانی در بوندسلیگا، دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان ایفا کرده و با به ثمر رساندن گل های فراوان فصل فوق العاده ای را سپری کرد. رابرت لواندوفسکی همچنین فاصله ای تا دریافت جایزه کفش طلا نیز نداشت، اما در نهایت او در آخرین هفته ها قافیه را به چیرو ایموبیله، گلزن ایتالیایی لاتزیو واگذار کرد.

 

بسیاری به این تصمیم نشریه فرانس فوتبال خرده گرفته و مدعی شدند اگر بازیکنان محبوبی چون لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو شانس اول دریافت جایزه بودند، این نشریه فرانسوی چنین تصمیمی نمی گرفت. اما حالا کوبا گرابوفسکی، خواننده لهستانی خلاقیت به خرج داده و سازه ای با استفاده از لگو و شبیه به جایزه توپ طلا درست کرده و آن را به رابرت لواندوفسکی اهدا کرده است.

 

بی شک گلزن لهستانی از این حیث یکی از بدشانس ترین بازیکنان در تاریخ فوتبال بوده و شاید تنها شانس خود برای دریافت این جایزه معتبر را امسال به علت شیوع ویروس کرونا و البته تصمیم عجیب نشریه فرانس فوتبال از دست داده باشد.

 

1543134

دیدگاه‌ها