کد خبر : 1718749 | 22 آبان 1399 ساعت 14:53 | 38.6K بازدید | 2 دیدگاه

بختیار رحمانی به سباییل آذربایجان پیوست

هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، راهی لیگ آذربایجان شد.

بختیار رحمانی به سباییل آذربایجان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک 29 ساله فصل گذشته صنعت نفت آبادان، در حالی که گفته می شد دوست دارد به استقلال برگردد، راهی لیگ آذربایجان شد تا به فوتبالش در تیم سباییل این کشور ادامه دهد.


سباییل تیمی در شهر باکو آذربایجان است که تنها 4 سال از تأسیس آن می گذرد. این تیم در سال نخست حضورش در لیگ برتر آذربایجان، به عنوان نائب قهرمانی رسید و راهی دور مقدماتی لیگ اروپا شد که در این مرحله، مقابل تیم یونیورسیتاتئا کرایووا رومانی شکست خورد و از راهیابی به دور گروهی بازماند.


سباییل در سالهای بعدی حضورش در لیگ آذربایجان، رتبه های هفتم، سوم و هفتم را کسب کرد و در لیگ امسال این کشور نیز با کسب 9 امتیاز از 8 بازی، در رده ششم جدول هشت تیمی آذربایجان قرار دارد.
بختیار رحمانی بازیکن سابق استقلال، تراکتورسازی، فولاد، سپاهان، ذوب آهن، پیکان و صنعت نفت آبادان است که در فصل گذشته تنها در 10 دیدار برای آبادانی ها به میدان رفت که در تمامی این دیدارها کمتر از 60 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و روی هیچ کدام از گل های صنعت نفت در لیگ نوزدهم نیز نقشی نداشت.


پیشتر بختیار رحمانی با انتشار عکس هایی از خودش در زمان حضورش در استقلال، از تمایل بالایش برای حضور در جمع شاگردان فکری خبر داد ولی این بازیکن در اندیشه های سرمربی استقلال جایی نداشت.

دیدگاه‌ها