کد خبر : 1718812 | 22 آبان 1399 ساعت 19:59 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

شناختم از نویدکیا در انتقالم تاثیر داشت؛

علی‌محمدی: بازگشتم خواسته من و سپاهان بود

هافبک جدید سپاهان امیدوار است در بازگشت به این تیم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

علی‌محمدی: بازگشتم خواسته من و سپاهان بود

به گزارش "ورزش سه"، جلال علی‌محمدی پس از بازگشت دوباره به سپاهان اظهار کرد: من ۱۰ سال در سپاهان بودم، این باشگاه را خانه خودم می‌دانم و در این تیم راحت هستم ولی اتفاقاتی افتاد که یک سال از سپاهان جدا شدم و در پیکان بازی کردم، اما الان شرایط طوری بود که به نظرم می‌توانستم به تیم کمک کنم.

 

او ادامه داد: باشگاه برای انتقال من به سپاهان همکاری کرد و توانستم به این تیم برگردم. فکر می‌کنم بازگشت من به سپاهان خواسته دو طرف بود، خودم هم خیلی دوست داشتم به اصفهان برگردم و خدا ر ا شکر این اتفاق افتاد که دوباره پیراهن سپاهان را بپوشم.

هافبک جدید سپاهان در مورد کار کردن با محرم نویدکیا عنوان کرد: بچه‌های تیم آقا محرم را از نظر شخصیتی و فنی دوست دارند. من تازه به تیم اضافه شدم ولی شناختی که در گذشته از محرم نویدکیا داشتم، من را مجاب کرد تا به سپاهان بیایم و در توان خودم بتوانم به سپاهان کمک کنم.

 

1331023

 

علی‌محمدی یادآور شد: فکر می‌کنم سپاهان آینده روشن و خیلی خوبی داشته باشد چراکه بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و تیم مدیریتی خیلی قوی پشت تیم هستند. هر تغییری در هر مجموعه‌ای نیاز به زمان دارد و به نظرم زمان همه چیز را درست می‌کند و سپاهان آینده خوبی دارد.

 

او درباره غیبت تماشاگران سپاهان در ورزشگاه‌ها در شرایط کرونایی ابراز کرد: تیم‌هایی مثل سپاهان که هوادار دارند، اما نمی‌توانند از تماشاگران خود بهره ببرند، ۵۰ درصد از توان آنها کم می‌شود. بالاخره این کمبود باید در فضای مجازی جبران شود و می‌دانم هواداران سپاهان آنقدر با معرفت و خوب هستند که همیشه از تیم حمایت کردند و ان‌شاءالله از تیم پشتیبانی می‌کنند تا شرایط مطلوبی برای تیم و بازیکنان به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها