کد خبر : 1718870 | 23 آبان 1399 ساعت 01:14 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

بونجاح برای الجزایر هم گل می‌زند (عکس)

تیم ملی الجزایر در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا به برتری رسید.

بونجاح برای الجزایر هم گل می‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا در گروه های مختلف برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی الجزایر به لطف درخشش ستاره های خود بونجاح و محرز، از سد زیمبابوه گذشت.


در این دیدار، بغداد بونجاح ستاره تیم السد قطر در دقیقه 31 گل اول بازی را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت. این هفدهمین گل بونجاح در طی 37 بازی ملی برای الجزایر بود.


بونجاح که در فصل گذشته عملکرد خوبی در السد داشت، در 30 بازی 21 گل برای تیم ژاوی به ثمر رساند و 11 پاس گل نیز داد و در فصل جدید لیگ ستارگان قطر نیز در 3 بازی، 2 گل زده است و یک پاس گل نیز داده است.

 

 

1543425

 

 


بونجاح که در سال 2013 نخستین بازی ملی خود برای الجزایر را انجام داده است، برای نخستین بار در سال 2020 برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد. ستاره 28 ساله السد، امیدوار است در بازی های آینده تیم ملی کشورش بازهم گلزنی کند تا آمار کل های ملی اش را افزایش بخشد.


در دیدار امشب الجزایر و زیمبابوه، سفیان فغولی بازیکن تیم گالاتاسرای ترکیه و ریاض محرز ستاره منچسترسیتی گل های دوم و سوم را به ثمر رسانند تا شاگردان جمال بلماضی این دیدار را با نتیجه 3 بر صفر برنده شوند و با وجود اینکه زیمبابوه در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود الجزایر به پایان رسید.


شاگردان بلماضی با این برد 9 امتیازی شد تا با کسب تمامی امتیازات در 3 دیدار نخست خود، در صدر جدول قرار بگیرد. در سایر دیدارهای گروه های دیگر غنا با 2 گل از سد سودان گذشت، کامرون 4 بر یک موزامبیک را شکست داد و ساحل عاج با نتیجه 2 بر یک مقابل ماداگاسکار به برتری رسید.

 

 

دیدگاه‌ها