کد خبر : 1718899 | 23 آبان 1399 ساعت 10:55 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقطعا به دنیای مربیگری وارد می‌شوم؛

رجب زاده: قضاوت در مورد ذوب‌آهن زود است

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن می گوید هنوز برای قضاوت در مورد تیم رحمان رضایی زود است.

رجب زاده: قضاوت در مورد ذوب‌آهن زود است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده یکی از چهره های سرشناسی بود که روز پنج شنبه در ورزشگاه فولادشهر به تماشای دربی اصفهان پرداخت که در پایان با دو گل به سود سبزپوشان خاتمه یافت؛ دیداری که بین دو نیمه مراسمی هم برای تجلیل از نائب قهرمانی ذوب آهن در آسیا در دل خود داشت.


او در پایان این بازی ضمن تسلیت برای درگذشت محمود یاوری گفت: به هر صورت یک روز تاریخی برای ذوب آهن رقم خورد و خدا را شکر که ما آن سال خدمت تیم بودیم. این موفقیت حاصل کار یک مجموعه بود که سال ها زحمت کشیدند. خیلی ممنونم از مسئولان باشگاه ذوب آهن که این مراسم را شکل دادند و از مجموعه آن سال تشکر کردند. 


او سپس ادامه داد: امیدوارم ذوب آهن با شرایط بهتری ادامه بدهد و به زودی یکی از تیم های ایرانی در آسیا قهرمان شود.


رجب زاده در مورد شرایط این روزهای ذوب آهن بیان کرد: ذوب آهن در دو سه سال اخیر فراز و نشیب زیادی داشته است. تازه تغییراتی انجام شده و ثبات ایجاد شده است. امیدوارم بعد از این همه فراز و نشیب شرایط خوبی ایجاد شود و دیگر ذوب آهن را پایین جدول نبینیم. یک مقدار شاید زمان بر باشد. باید چند هفته از لیگ سپری شود و بعد در مورد عملکردش حرف زد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد، ذوب آهن موفق باشد و مثل همیشه به این تیم افتخار کنیم. 


کاپیتان سابق ذوب آهن در مورد حضورش در سمت مربی اضافه کرد: خب من مدتی مربی بودم ولی نتایج خوبی نگرفتیم. الان هم مدارک مربیگری را می گیرم. قطعا وارد مربیگری می شوم و انگیزه خیلی زیادی دارم. امیدوارم عرصه مربیگری ام مثل بازیگری باشد و بتوانم تجربیاتم را انتقال دهم.

دیدگاه‌ها