کد خبر : 1718901 | 23 آبان 1399 ساعت 11:10 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون: پایم گرفته بود

پنالتی نزدن کاپیتان اسکاتلند در شب صعود به اروپا

اندی رابرتسون کاپیتان اسکاتلند و ستاره لیورپول می‌گوید علت پنالتی نزدنش در دیدار مقابل صربستان که به صعود اسکاتلند به اروپا منجر شد، گرفتن عضله همسترینگ او بوده.

پنالتی نزدن کاپیتان اسکاتلند در شب صعود به اروپا

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب اسکاتلند مقابل صربستان در مقدماتی جام ملت‌های اروپا که دیشب به میزبانی صربستان برگزار شد برای اسکاتلندی‌ها به شبی رویایی تبدیل شد. بعد از آنکه بازی در وقت‌های قانونی 1-1 به پایان رسید اسکاتلند موفق شد در ضربات پنالتی حریفش را 5-4 شکست داده و به جام ملت‌های اروپا صعود کند.

 

1543470

 

در ضربات پنالتی بازیکنان اسکاتلند هر 5 ضربه خود را به گل تبدیل کردند ولی یک پنالتی صربستان که توسط الکساندر میتروویچ زده شد توسط دیوید مارشال سنگربان اسکاتلند دفع شد تا اسکاتلندی‌ها بعد از مدتها حضور در یک تورنمنت بزرگ را تجربه کنند.

 

1543469

 

درحالیکه هواداران اسکاتلند از اینکه کاپیتان‌شان اندی رابرتسون، که یکی از ستارگان لیورپول است در ضربات پنالتی پشت توپ قرار نگرفت متعجب بودند رابرتسون در پایان بازی گفت چون از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده بوده پشت توپ قرار نگرفته است.

 

1543467

 

رابرتسون درحالیکه فاش کرد بعد از ضربه از دست رفته میتروویچ طبق برنامه قرار بوده پنالتی آخر را او بزند اما با دلیل ناراحتی از ناحیه عضله همسترینگ جایش را به یکی دیگر از هم تیمی هایش داده تا خیال اسکاتلند از صعود به یک تورنمنت بزرگ بعد از 23 سال راحت شود.

 

رابرتسون در این باره گفت: " پنالتی بعد از پنالتی از دست رفته صربستان نوبت من بود ولی همسترینگ من گرفته بود. ما در ضربات پنالتی همیشه به مارشال دروازه بان تیم مان اعتماد داریم. من به تیم اسکاتلند افتخار می کنم. ما سختی های زیادی را تحمل کردیم و خیلی ها از ما انتقاد کردند و نگاه شان به تیم ملی منفی بود. ما در طول 90 دقیقه یکی از بهترین عملکردهای چند سال اخیر اسکاتلند را دیدیم".

 

 

دیدگاه‌ها