کد خبر : 1718904 | 23 آبان 1399 ساعت 11:45 | 40.3K بازدید | 3 دیدگاه

نیمار- بارسلونا؛ شایعه ای که دوباره جدی شد (عکس)

نشریه اسپورت کاتالونیا دوباره به شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا پرداخته است.

نیمار- بارسلونا؛ شایعه ای که دوباره جدی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2017 بود که نیمار با یک قرارداد رکورد شکن و 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست تا در کمال تعجب دوران حضور او در بارسلونا پایان یافته باشد و به نوعی چالش جدید خود را با تیم فرانسوی تجربه کند.

 

نیمار در یکی دو فصل ابتدایی حضور خود در PSG نتوانست انتظارات را برآورده کند. در واقع مصدومیت های پیاپی و حواشی بسیار زیاد باعث شد تا او نتواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و حتی رابطه بین  فوق ستاره برزیلی و هواداران پاری‌سن‌ژرمن نیز شکراب شده بود.

 

 

1541300

 

 

اوضاع بد نیمار در پاری سن ژرمن باعث شد که او در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا قرار گیرد اما نهایتاً عدم موافقت باشگاه فرانسوی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

نیمار در فصل گذشته نمایش‌های درخشانی را در ترکیب پاری سن ژرمن ارائه داد و همین موضوع به این تیم کمک کرد که به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کند. از طرفی رابطه او با هواداران PSG ترمیم شد و همین موضوع باعث شد که طی هفته های گذشته صحبت هایی در رابطه با تمدید قرارداد این بازیکن مطرح شود.

 

در حالی که بسیاری از رسانه ها از احتمال بالای تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن صحبت می کنند اما نشریه اسپورت کاتالونیا در شماره امروز خود با تیتر "نیمار به کمپین ورود می‌کند" ادعای دیگری را مطرح کرده و مدعی شده که این فوق ستاره برزیلی از حضور در PSG رضایت ندارد و نمی خواهد قراردادش را تمدید کند و حتی برخی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا مذاکراتی را با او انجام داده اند. اسپورت همچنین ادعا می کند که نیمار خواهان بازگشت به بارسلونا است.

 

 

1543482
 

دیدگاه‌ها