کد خبر : 1718921 | 23 آبان 1399 ساعت 13:23 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

آمادگی بازیکنان النصر برای دربی بزرگ عربستان

بازیکنان النصر موفق به شکست دادن ویروس کرونا شده اند و آماده رویارویی با الهلال هستند.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش بحران در تیم النصر عربستان به اوج خود رسید و سرمربی این تیم به همراه دستیارش به ویروس کرونا مبتلا شدند تا شمار افراد کرونایی در این تیم به عدد 14 برسد.


شمار زیاد ابتلای بازیکنان در این تیم تا مرز تعویق دیدار النصری ها با القادسیه شد ولی فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم به برگزاری این دیدار گرفت و آنها با شمار زیادی از بازیکنان غایب، موفق به شکست القادسیه شدند تا پس از 3 شکست در 3 هفته ابتدایی، لیگ عربستان، نخستین پیروزی خود را کسب کنند.

 

 

1543510

 

 


اما اکنون عبدالعزیز المریسل خبرنگار ورزشی نزدیک به باشگاه النصر در خبری اعلام کرد که در نمونه گیری جدیدی که از بازیکنان النصر به عمل آمده، تست کرونای آنها منفی شده تا این بازیکنان بتوانند در تمرین روز پنج شنبه حضور پیدا کنند.


وب سایت سعودی اسپورت نوشته است: ویروس کرونا که در اواخر سال 2019 در استان ووهان چین ظاهر شد، همچنان در حال ضربه زدن به کل جهان است و به باشگاه النصر نیز رسیده است و مربی این تیم روی ویتوریا به همراه 14 نفر از جمله بازیکنان و کادر فنی، اداری و پزشکی تیم به کرونا مبتلا شدند.


و طبق آنچه المریسل از طریق حساب شخصی خود در توییتر گفته است همه بازیکنان النصر پس از بهبودی از کرونا کاملا آماده دیدار با الهلال هستند. المریسل اعلام کرده که تنها یکی از بازیکنان النصر همچنان به کرونا مبتلاست و این خبرنگار از اعلام نام این بازیکن خودداری کرد و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که آن بازیکن، عربستانی است و از بازیکنان خارجی این تیم نیست. 

 

 

 

1543511

 


النصر در هفته پنجم لیگ جام حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان مهمان الهلال خواهد بود. دیدار فوق العاده حساسی که یکی از بزرگترین دیدارهای کشور عربستان است و دو تیم النصر و الهلال از دیرباز رقیبان سرسختی برای یکدیگر بوده اند.


 النصری ها لیگ را بسیار بد شروع کردند و با 3 شکست در 3 هفته ابتدایی و یک پیروزی در هفته قبل، با 3 امتیاز در جایگاه سیزدهم از جدول 16 تیمی حضور دارند در حالیکه الهلال با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها