کد خبر : 1718932 | 23 آبان 1399 ساعت 14:36 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

دخالت در امور فنی؛ علت اخراج عمر خریبین

سرمربی تیم ملی سوریه تصمیم گرفت تا بهترین بازیکن آسیا را از تیمش اخراج کند.

دخالت در امور فنی؛ علت اخراج عمر خریبین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه در شرایطی دیشب موفق شد با یک گل از سد ازبکستان عبور کند که پس از این دیدار خبر رسید که بهترین بازیکن آسیا در سال 2018 از اردوی تیم ملی کشورش اخراج شده است.


ظاهرا نبیل معلول سرمربی تونسی تیم ملی سوریه به دلیل آنچه که دخالت در امور فنی تیم ملی نامیده شده است، تصمیم گرفته است تا عمر خریبین مهاجم باشگاه الهلال عربستان و رمد سال فوتبال آسیا در سال 2018 را از اردوی تیم ملی اخراج کند. 


عساف خلیفه مدیر تیم ملی سوریه به برنامه تلویزیونی "90 دقیقه" گفت که تصمیم نبیل معلول برای محروم کردن عمر خریبین از بازی سوریه و ازبکستان به دلیل تلاش های این بازیکن برای دخالت در تصمیمات فنی قبل از بازی بوده است.

 

 

1543529

 

 


قبل از اینکه تصمیم نبیل معلول رسانه ای شود، این سرمربی تونسی خریبین را از لیست بازی با ازبکستان حذف کرده بود تا او در کنار عمر السومه این دیدار دوستانه را از دست بدهند.


عساف در ادامه سخنان خود گفت: خریبین یکی از ستارگان بزرگ ما خواهد بود و ارزش وی و آنچه که در سالهای گذشته برای فوتبال سوریه فراهم کرده قابل چشم پوشی نیست، اما تصمیم مربی برای محروم کردن وی از اردوی تیم ما در امارات، به دلیل تلاش خریبین برای دخالت در تصمیمات فنی قبل از بازی بود.


وی در پایان اظهار داشت: عمر خریبین اخیراً شرایط سختی را در دوران ورزشی اش در الهلال پشت سر می گذارد و ما باید به او کمک کنیم، اما در عین حال باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام گذاشته شود و هر بازیکنی باید از نظر انضباطی چه در داخل و چه در خارج از مستطیل سبز و برای آنچه که به نفع تیم ملی ما است از دستورات پیروی کند.


قابل ذکر است که تیم ملی فوتبال سوریه در بازی دوستانه که دیروز پنجشنبه در ورزشگاه تیم شارجه امارات برگزار شد، با یک گل از سد تیم ملی ازبکستان گذشت.

دیدگاه‌ها