کد خبر : 1718945 | 23 آبان 1399 ساعت 15:24 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

روی ویتوریا در آستانه اخراج از النصر

این روزها صحبت در مورد آینده مربی پرتغالی النصر، موضوع داغ فوتبال عربستان است.

روی ویتوریا در آستانه اخراج از النصر

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ناامید کننده النصر در آغاز لیگ حرفه ای عربستان سبب شده است تا مدیران این تیم در اندیشه تغییراتی بر روی نیمکت تیمشان باشند و رسانه ها از احتمال قریب الوقوع اخراج روی ویتوریا خبر می دهند.


رسانه سعودی اسپورت در گزارشی نوشته است: روی ویتوریا در فوریه سال گذشته هدایت باشگاه النصر را بر عهده گرفت و توانست با این تیم یک قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان و یک سوپرجام در سال 2020 بدست بیاورد ولی اکنون این تیم دچار افت شدیدی شده است. 


النصر پس از شکست در برابر پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دچار بحران شد و در 3 دیدار ابتدایی خود در لیگ این کشور موسوم به جام حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان با شکست مواجه شد تا یکی از بدترین شروع های تاریخ این باشگاه در لیگ عربستان باشد.


پس از این شروع فاجعه بار در فصل جدید لیگ عربستان، اخبار زیادی در مورد اخراج ویتوریا از النصر و انتصاب دن پترسکو رومانیایی، سرمربی فعلی کلوژ رومانی به جای ویتوریا منتشر شد.


سعودی اسپورت نوشته است: برکناری ویتوریا ممکن است پروژه النصر آینده را به "سقوط" تهدید کند. پروژه ای که از سال 2019 آغاز شد و هدف آن ایجاد یک تیم جوان است که بتواند عناوین داخلی و خارجی را بدست بیاورد.

 

 

1533577

 

 


سرمربی پرتغالی از روز اولی که هدایت النصر را بر عهده گرفت، گفت: "من نمی خواهم فقط تاج قهرمانی را تاج گذاری کنم، بلکه می خواهم یک پروژه بزرگ ورزشی را در النصر بسازم، مشابه کاری که در اروپا انجام دادم."


روی ویتوریا افزود: از زمان حضورم در پرتغال و عضویت در تیم بنفیکا، علاقه مند شدم تا استعدادهای جوان را کشف کرده و آنها را به تیم اصلی برسانم، تا آنها به ستاره های دنبای فوتبال تبدیل شوند.


در واقع، مربی النصر از فوریه 2019 تاکنون به بسیاری از استعدادهای جوان اعتماد کرده است، برخی از آنها توانایی بالقوه خود را ثابت کرده و به یکی از مهمترین عناصر تیم فوتبال النصر تبدیل شده اند.


بنابراین، اخراج ویتوریا و استخدام یک مربی جدید ممکن است ایده متفاوتی داشته باشد، که فقط با حضور بازیکنان نامدار و مسن تر می تواند موفقیت مقطعی برای این تیم به وجود بیاورد. کاری که می تواند پروژه "النصر آینده" را از بین ببرد.


پترسکو، قوی ترین کاندیدای جانشینی ویتوریا، ترجیح می دهد به بازیکنان بزرگ و با تجربه و نه استعداد جوان اعتماد کند، چرا که در لیست بازیکنان کلوژ رومانی 15 بازیکن بالای 30 سال حضور دارد.

دیدگاه‌ها