کد خبر : 1718982 | 23 آبان 1399 ساعت 20:48 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد خط میانی چهار نفره ایران مقابل بوسنی؛

میلاد محمدی و 9 واکنش دفاعی موفق (آمار)

دراگان اسکوچیچ از 4 هافبک در بخش میانی زمین مقابل بوسنی بهره برده بود، تا جلوتر از خط دفاعی سه نفره، خط دوم دفاعی تیم ملی پس از مهاجمین باشند.

به گزارش "ورزش سه"، این خط با صادق محرمی به عنوان وینگر راست، میلاد محمدی در سمت چپ و نوراللهی و حاج صفی تشکیل شده بود.

 

میلاد محمدی؛ 9 واکنش دفاعی موفق


یکی از شاخص ترین بازیکنان تیم ملی ایران مقابل بوسنی میلاد محمدی بود که در بخش دفاعی به حریف اجازه خودنمایی نداد. او بیشتر از سه هافبک دیگر لمس توپ داشت و با 5 قطع توپ و 4  تکل، مهره بسیار مهمی در ترکیب 11 نفره تیم ملی بود.

 

1543607

 

احمد نوراللهی؛ هافبک میانی تخریبی با 7 واکنش دفاعی


نوراللهی مقابل بوسنی یکی از بهترین های تیم ملی به خصوص در از تدفاعی بود. او 49 بار لمس توپ داشت و سه تکل موفق که یکی از آنها به زیبایی و دقت هر  چه تمام تر، توپ را از مهاجم بوسنی بدون اینکه خطایی کند، گرفت. هافبک ملی پوش پرسپولیس همچنین با 4 بار قطع توپ بازیکنان بوسنی، نقش مهمی در نمایش دفاعی و خراب کردن بازی حریف داشت.

 

 

1543608

 

حاج صفی؛ صد و دوازدهمین بازی ملی کاپیتان


صد و دوازدهمین بازی ملی حاج صفی درخشان نبود. او که حالا چند سالی می‌شود که از پست دفاع چپ جدا شده و در بخش میانی زمین بازی می‌کند، علاوه بر شرکت در کارهای دفاعی، وظیفه ایجاد خلاقیت و ارسال پاس های کلیدی به مهاجمین تیم را در دیدار برابر بوسنی برعهده داشت. نمایش دفاعی ایران و فرصت کمی که حاج صفی برای ارسال توپ به دست می‌آورد، باعث شده آمار خیلی خوبی در بخش میانی زمین به نام او ثبت نشود ولی او هم با یک تکل و یک قطع توپ یکی از مهره هایی بود که در مجموع توانست در پیروزی 2 بر صفر مقابل بوسنی وظایف دفاعی خود را انجام دهد.

 

1543606

 

صادق محرمی؛ بیشترین خطای متحمل شده


مدافع ملی پوش دیناموزاگرب مقابل بوسنی در فاز هجوحی خیلی خوب نبود ولی در دفاع یکی از بازیکنان خوب زمین بود و 2 تکل و سه قطع توپ به نامش ثبت شد. این بازیکن همچنین سه بار بازیکنان حریف را مجبور به خطا کرد، تا از این طریق هم فشار را از روی هم تیمی‌های بردارد و هم مالکیت توپ را به تیم ملی ایران بدهد.

 

1543605

 

میلاد تنها بازیکنِ میانی که کامل بازی کرد


در نیمه دوم اسکوچیچ از امید نورافکن به جای حاج صفی در ترکیب اصلی استفاده کرد و احمد نوراللهی هم جای خودش را به سعید عزت اللهی داد. صادق محرمی دیگر بازیکن تعویضی زمین در بخش میانی بود و سیامک نعمتی در دقایقی از بازی جای او را گرفت.

دیدگاه‌ها