کد خبر : 1719025 | 24 آبان 1399 ساعت 10:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت – پیکان؛ آیا برای دومین بار لغو می شود؟

با وجود شروع فصل جدید بازی های لیگ برتر تیم های صنعت نفت و پیکان هنوز به میدان نیامده اند چون دیدار هفته اول آنها با نظر شورای تامین امنیت آبادان برگزار نشد.

صنعت نفت – پیکان؛ آیا برای دومین بار لغو می شود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سازمان لیگ سه شنبه هفته جاری برای برگزاری این دیدار در استادیوم تختی آبادان برنامه ریزی کرده است صحبت از تعطیلی دو هفته ای تهران و دیگر کلان شهرها به خاطر سرعت شیوع ویروس کرونا است و در صورت اجرایی شدن این دیدار برای دومین بار لغو می شود. 

 

پیکان در روزهای اخیر و با هدایت مهدی تارتار دو بازی دوستانه با تیم های ویستا توربین و نساجی انجام داد که در هر دو بازی به برتری یک بر صفر رسید و صنعت نفت هم در دیدار دوستانه مقابل استقلال خوزستان به برتری 3-1 رسید و به نظر می رسد هر دو تیم برای برگزاری مسابقه از آمادگی نسبی خوبی برخوردار هستند. لیگ برتر در هفته ای که سپری شد به دلیل برگزاری دیدار دوستانه ایران – بوسنی برگزار نشد و در چنین شرایطی تیم های پیکان و صنعت نفت با توجه از فرصت ایجاد شده برنامه های تاکتیکی خود را دنبال کردند. 

 

در صورت تعطیلی دو هفته ای تهران ودیگر کلان شهرها به نظر می رسد با دستور ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بازی های لیگ برتر تعطیل خواهد شد اما تیم ها تمرینات خود را دنبال و به جای بازی های رسمی بازی های دوستانه انجام خواهند داد. تنها مزیت تعطیلات برای تیم های لیگ برتر در دوران کرونایی مسافرت نکردن است.

 

نویسنده: کیاوش عزیزی

دیدگاه‌ها