کد خبر : 1719036 | 24 آبان 1399 ساعت 10:49 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ تهران تعطیل شود لیگ هم تعطیل می شود

در صورتی که دولت تصمیم به تعطیلی دو هفته ای تهران به خاطر ویروس کرونا بگیرد بازی های لیگ برتر هم به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

رسمی؛ تهران تعطیل شود لیگ هم تعطیل می شود 

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان از اعضای سازمان لیگ و رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای در این باره می گوید: « برنامه‌هایمان را آماده کردیم و تلاش می‌کنیم بازی‌ها باید به صورت منظم برگزار شوند اما الان تمام تصمیمات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می‌شود که فصل‌الخطاب است. اگر آن‌ها چنین تصمیمی بگیرند ما ملزم به اجرا و اطاعت هستیم. شاید امروز تصمیم بگیرند که تهران را تعطیل کنند و این شامل حال مسابقات هم می‌شود. این اتفاق احتمالا روی برنامه‌های فوتبال تأثیر می‌گذارد که برای لیگ ما و برنامه‌ریزی آن خوب نیست.»

 

بازی ها در هفته ای که گذشت به خاطر بازی تیم ملی در برابر بوسنی تعطیل بود و در صورت تعطیلی دو هفته ای تهران که امروز هیات دولت درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد وقفه ایجاد شده در لیگ برتر 3 هفته خواهد شد که به نظر می رسد تیم ها تمرینات خود را دنبال و تلاش خواهند کرد در دو هفته پیش رو بازی های دوستانه انجام دهند. این در حالی است که در ماه های اخیر مسابقات فوتبال در همه جای جهان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و هم چنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها