کد خبر : 1719050 | 24 آبان 1399 ساعت 11:45 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی عبدالرزاق حمدالله برای دیدار با الهلال

آقای گل فعلی لیگ قهرمانان آسیا، با غلبه بر کرونا برای دیدار با الهلال آماده می شود.

آمادگی عبدالرزاق حمدالله برای دیدار با الهلال

به گزارش "وزرش سه"، تیم النصر عربستان که این روزها، دوران خوبی را پشت سر نمی گذارد و پس از شکست مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دچار یک بحران عمیقی شد، اکنون می تواند برای دربی بزرگ ریاض، بهترین مهاجم حال حاضر خود را به همراه داشته باشد.


النصر پس از شکست در برابر پرسپولیس، لیگ حرفه ای عربستان را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در 3 هفته ابتدایی مقابل رقبا شکست خورد تا ضعیف ترین شروع تاریخ النصر در لیگ عربستان به ثبت برسد.
اما بحران بعدی که گریبانگیر النصری ها شد، مثبت شدن تست کرونای 14 نفر از اعضای این تیم از جمله عبدالرزاق حمدالله آقای گل دو دوره گذشته لیگ عربستان و بهترین گلزن حال حاضر لیگ قهرمانان آسیا بود که شوک بزرگی را به این تیم وارد کرد.


اما با گذشت بحران و منفی شدن تست های جدید بازیکنان النصر، روز گذشته و با برپایی تمرین این تیم جهت آمادگی برای برگزاری دربی بزرگ ریاض در مقابل الهلال، بازیکنان اصلی النصر در تمرینات حضور پیدا کردند تا امیدواری هواداران این تیم برای حضور ستارگانشان در مقابل حریف دیرینه افزایش یابد.


عبدالرزاق حمدالله چهره ویژه النصری ها که در ابتدا به دلیل مشکلات مالی با مدیران این تیم و عدم دریافت حقوقش و سپس به دلیل ابتلا به کرونا نتوانسته بود در هر 3 دیدار ابتدایی این تیم در لیگ حرفه ای عربستان حضور پیدا کند، اکنون آماده نبرد حساس با الهلال است.


در تمرین دیروز النصر، 5 بازیکن این تیم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عربستان، 4 بازیکن به دلیل حضور در رده های پایه و 4 بازیکن بخاطر ابتلا به کرونا غایب بودند.
النصر روز دوشنبه 3 آذر در حالی مهمان الهلال خواهد بود که با 3 امتیاز از 4 دیدار در رده سیزدهم قرار دارد و الهلال با 10 امتیاز در صدر جدول جای گرفته است.

دیدگاه‌ها