کد خبر : 1719097 | 24 آبان 1399 ساعت 15:21 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز

دومینیک سوبوسلای هافبک 20 ساله مجارستانی تیم ردبول سالزبورگ، اکنون به واسطه درخشش خود مورد توجه بسیاری از تیم ها از جمله آرسنال، میلان و آر بی لایپزیش قرار گرفته است.

رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که در تیم لیفرینگ و در سن 17 سالگی وارد لیگ حرفه ای فوتبال اتریش شد، مورد توجه استعداد یاب های تیم ردبول سالزبورگ قرار گرفت و به خدمت این تیم در آمد.


این هافبک 186 سانتی متری که اکنون به او لقب رونالدوی جدید را داده اند، برای تمامی رده های سنی تیم ملی مجارستان به میدان رفته و 3 گل ملی در رده ی بزرگسالان هم دارد.

 

 

1543786

 

 


او در مجموع 74 بازی برای تیم رد بول سالزبورگ، آمار فوق العاده 22 گل و 33 پاس گل را برای خود به ثبت رسانده و ارزشی حدود 25 میلیون یورو دارد.
 

با تمامی این تفاسیر ما با ظهور یک ستاره در فوتبال که قطعا از او بیشتر خواهیم شنید مواجه هستیم اما انتخاب تیم بعدی او قطعا یکی از مهم ترین تصمیمات او در دوران فوتبال این بازیکن به شمار می رود.

 

 

1543554

 

 

گرچه بعضی از رسانه های معتبر از توافق نهایی او با تیم دیگر ردبول، یعنی لایپزیش خبر میدهند اما ایجنت این بازیکن در آخرین مصاحبه خود توافق نهایی با هر تیمی را رد کرده و اشاره کرده که مذاکرات او با تیم ها ادامه دارد.


جولیان ناگلزمن سرمربی آر بی لایپزیش به شدت به جذب این بازیکن علاقه مند بوده و با توجه به سابقه دو تیم لایپزیش و سالزبورگ در نقل و انتقالات و البته این که هر دو تحت مدیریت شرکت رد بول هستند احتمال پیوستن سوبوسلای به لایپزیش بسیار محتمل تر است.
 

 

شهاب همتی

دیدگاه‌ها