کد خبر : 1719102 | 24 آبان 1399 ساعت 15:48 | 280.1K بازدید | 1 دیدگاه

پدیده 10 ساله مهارنشدنی است

جونیور جای پدر؛ رونالدوی جدید ظهور می کند؟

پسر فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، در تیم نونهالان یوونتوس عملکرد خیره کننده ای داشته است.

جونیور جای پدر؛ رونالدوی جدید ظهور می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پدر شما یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ است، پس این احتمال وجود دارد که از سراسر دنیا شما و حرفه تان را دنبال کنند. به همین دلیل از زمان حضور فوق ستاره پرتغالی و پسرش در تورین، مسابقات جوانان یوونتوس بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.
زمانی که در سال 2018 کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا و راهی یوونتوس شد، او پسرش یعنی رونالدو جونیور را نیز با خود به یووه آورد و او را در تیم نونهالان یوونتوس ثبت نام کرد.

 

 

1333174

 

 


پس از حضور رونالدوی جونیور در ترکیب زیر 9 ساله های یووه، او درخشش فوق العاده ای داشت و باعث تعجب خبرنگاران و رسانه های ایتالیایی شد. او به مانند پدرش، در ترکیب یووه خوش می درخشید. او در اولین دیداری که با لباس یوونتوس به میدان رفت، 4 گل به ثمر رساند.
درخشش ادامه دار پسر رونالدو باعث بازتاب در رسانه ها شد و او با آماری شگفت انگیز، نوید ظهور یک رونالدو جدید داد. پسر کریستیانو در طول 23 دیداری که برای زیر 9 ساله های یوونتوس به میدان رفت، موفق شد 58 بار گلزنی کند و 18 پاس گل بدهد.

 

 

1543794

 

 


این آمار خیره کننده از رونالدوی جونیور، سبب شد تا مسئولان یوونتوس به فکر یک قرارداد بلند مدت با این ستاره آینده دار باشند و باید منتظر ماند و در حالی که این روزها خبرهایی مبنی بر جدایی احتمالی رونالدو پدر از یووه و حضورش در پاریس یا منچستر شنیده می شود، سرنوشت جونیور کوچک به کجا خواهد رسید.

کریس جونیور زمستان گذشته، اولین جایزه فردی دوران بازیگری‌اش را در یوونتوس کسب کرد.

 

 

1543796

 

 

او در پروسه قهرمانی تیم زیر 9 ساله‌های یوونتوس در «جام کاوور» سه گل زد و در پایان این تورنمنت جایزه بهترین مهاجم رقابت‌ها را کسب کرد.

کریستیانو رونالدو جونیور در پیروزی‌های تیمش مقابل تیم‌های «پویرینی لنچو» و «ای‌سی برا» سه بار گل زد تا تیمش جام قهرمانی این تورنمنت که ارتفاع آن تقریباً هم‌اندازه قد بازیکنان شرکت کننده در این تورنمنت بود را کسب کند.

رونالدوی 34 ساله پس از این اتفاق با انتشار تصویری از فرزندش در کنار اولین جایزه فردی مهم دوران بازیگری‌اش در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «پدری هستم که احساس افتخار می‌کند».

 

 

کریستیانو رونالدو , فوتبال , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ,

 

 

6 ماه پیش و در روزهای قرنطینه عمومی کریستیانو ویدیویی کوتاه از خود و جونیور منتشر کرد. در یک فضای کوچک محصور شده و روی چمن، او در حال آماده سازی خود و پسرش است.

در ویدیو ابتدا جونیور برای پدرش توپ را روی هر دو پا پرتاب می‌کند و کریستیانو نیز به توپ ضربه می زند. سپس نوبت به پدر می‌رسد تا برای پسر توپ را پرتاب کند و جونیور که با هر دو پا مسلط به نظر می‌رسید، به توپ ضربه می‌زد.

 

 

1496218

 

 

در پست اینستاگرامی رونالدو این جمله به چشم می‌خورد:«پسر کو ندارد نشان از پدر، خوشحالی فراتر از هر چیزی.»

به نظر می رسد اگر روند پیشرفت جونیور همینطور ادامه پیدا کند شاید تا 10 سال دیگر شاهد ظهور رونالدویی جدید در فوتبال باشیم.

 

دیدگاه‌ها